کد خبر : 132542
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

بخش عمده پروژه‌های شیراز حاصل تلاش‌ نیروهای شرکتی است

بخش عمده پروژه‌های شیراز حاصل تلاش‌ نیروهای شرکتی است

ایسنا/فارس رئیس شورای شهر شیراز اظهار کرد: برخی از پروژه‌های شهرداری حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای شرکتی است که برخی‌ها ۲۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برند. سید عبدالرزاق موسوی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای سالهای اخیر، گفت: مسیر بسیار پیچیده‌ای در مجموعه شورا و شهرداری طی شده تا امروز شاهد به بار نشستن یکی از زحماتی باشیم

بخش عمده پروژه‌های شیراز حاصل تلاش‌ نیروهای شرکتی است

ایسنا/فارس رئیس شورای شهر شیراز اظهار کرد: برخی از پروژه‌های شهرداری حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای شرکتی است که برخی‌ها ۲۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

سید عبدالرزاق موسوی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای سالهای اخیر، گفت: مسیر بسیار پیچیده‌ای در مجموعه شورا و شهرداری طی شده تا امروز شاهد به بار نشستن یکی از زحماتی باشیم که در دل محدودیت‌ها و در نظر گرفتن شرایط مردم، منابع مالی آن تامین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای اسلامی شهر شیراز، موسوی افزود: مدیریت کردن موثر در شرایطی که منابع مالی ما تا حد زیادی به اخذ عوارض از مردمی وابسته است که خودشان در شرایط اقتصادی خوبی نیستند، بسیار سخت است و این در حالی است که ناچاریم بار دولت را هم بر دوش بکشیم.

موسوی ادامه داد: اگر موفقیتی در این شرایط به دست آمده به دلیل تعامل خوب شورای شهر با دیگر سازمان‌ها و حمایت مقامات ارشد استان بوده است.

او با اشاره به برخی اقدامات شورا و شهرداری تصریح کرد: همه تلاش ما این بوده که شعار انسان‌محوری شورا را در میدان عمل و خدمت محقق کنیم و این مهم را با طراحی یک شهر انسان محور و برنامه‌ریزی بر اساس رویکردهای جدید با انجام کارهای بزرگی به پیش بردیم.

رییس شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به تقاضای نیروهای شرکتی شاغل در شورا و شهرداری شیراز اشاره کرد و توضیح داد: در مسیری که آمدم تعدادی از نیروهای شرکتی با من صحبت کردند و گفتند که این پلی که امروز افتتاح می‌کنید حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای شرکتی است که برخی‌ها ۲۰ سال است بلاتکلیف هستند.

موسوی با تایید درخواست این نیروها افزود: تلاش‌های زیادی برای تبدیل وضعیت این افراد انجام دادیم و امیدوارم که به زودی این تلاش‌ها جواب دهد.

رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز حداقل ۲ هزار پست خالی دارد و با این کار هم کارایی شهرداری بالاتر می‌رود و هم مشکل نیروهای شرکتی حل می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها