کد خبر : 208970
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

برای 202 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سند صادر شده است

برای 202 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سند صادر شده است

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: تاکنون 202 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان با همت اداره ثبت اسناد و املاک گلستان سند صادر شده است که بیش از 28 درصد این اراضی در استان را تشکیل می‌دهد. وی افزود: هزینه‌های مربوط به نقشه برداری زمین‌های کشاورزی که مقدمه صدور سند است، رایگان انجام می‌شود و امیدواریم

برای 202 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سند صادر شده است

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: تاکنون 202 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان با همت اداره ثبت اسناد و املاک گلستان سند صادر شده است که بیش از 28 درصد این اراضی در استان را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: هزینه‌های مربوط به نقشه برداری زمین‌های کشاورزی که مقدمه صدور سند است، رایگان انجام می‌شود و امیدواریم با استقبال کشاورزان تا پایان امسال، برای 40 درصد زمین‌های کشاورزی استان، سند صادر شود.

حیدر آسیابی با بیان این که بخشی از پرونده‌های حقوقی و پیچیده در دادگاه‌های استان مربوط به املاک و زمین‌های کشاورزی است افزود: صدور سند علاوه براین که اینکه مانع از بروز اختلافات و مشکلات حقوقی در آینده و تثبیت مالکیت افراد می‌شود، ملک کشاورزان را از دسترس زمین خواران یا مدعیان خارج می‌کند.

وی افزود: این سند می‌تواند پشتوانه مناسبی برای دریافت تسهیلات بانکی و حمایت‌های دولت از کشاورزان باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها