کد خبر : 208887
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۷

بررسی کولر گازی گری

بررسی کولر گازی گری

  گری یکی از معروف ترین برندها در سطح جهان می باشد که ایتدا در زمینه تولیدات سرمایش خود را مطرح کرد به نحوی که بیشترین خرید کولر گازی در کل دنیا از این برند می باشد و همچنین  کارشناسان خبره این شرکت تحقیقات خود را در مورد منابع سازگار با محیط زیست و روش

 

C:\Users\HP\Desktop\تصاویر\split-indoor-3.jpg

گری یکی از معروف ترین برندها در سطح جهان می باشد که ایتدا در زمینه تولیدات سرمایش خود را مطرح کرد به نحوی که بیشترین خرید کولر گازی در کل دنیا از این برند می باشد و همچنین  کارشناسان خبره این شرکت تحقیقات خود را در مورد منابع سازگار با محیط زیست و روش های جدید و ویژگی های بروز انجام می دهند که همیشه بهترین ها را طراحی و تولید کنند.

با توجه به ورود گرمای تابستان احتمال دارد شما به فکر خرید یک کولر گازی خوب و یا در فکر عوض کردن و خریدن یه اسپلیت بهتر و بروزتر باشید که کل فضای خونه خود را خنک کنید.

چند فاکتور لازم را برای شما توضیح می دهیم که بهترین خرید را داشته باشید و متوجه شوید که کولر گازی قبلی شما با راندمان مناسبی کار نکرده است .

خنک کردن ضعیف یا سرمای کمتر 

میزان مصرف بالا 

پرداخت هزینه های بالا بابت قبض برق  

هزینه تعمیرات و سرویس

..

با خرید کولر گازی بروزتر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین تا چندین سال نیاز به سرویس آن نخواهد بود و همچنین می توانید در اوج گرمای تابستان از حداکثر سرمایش آن لذت ببرید .

C:\Users\HP\Desktop\تصاویر\51m-iqU8tlL.jpg

بهتر است در خرید کولر گازی به شاخص seer2 آن توجه کنید که بیشتر از 14 باشد که نشان از مصرف انرژی پایین دستگاه دارد. 

در خرید کولر گازی حتما” مناسب با متراژ فضای خود و همچنین میزان آفتاب گیری و تعداد پنجره ها ظرفیت کولر گازی خود را انتخاب کنید در صورت خرید کولر گازی کوچک غیرمناسب با فضای شما مشکلاتی جدی را برای در پی دارد و باعث می شود که سرمایش لازم را دریافت نکنید و کمپرسور مدام کار می کند و زودتر از موعد فرسوده و از کار می افتد و در حالت برعکس نیز جالب نمی باشد زیرا ظرفیت بالاتر با اینکه قوی تر می باشد موجب می شود که مصرف برق بالایی برای شما بهمراه داشته باشد .

برای محافظت از کولر گازی جهت طول عمر بالاتر نیاز به تمیز کردن و یا در صورت لزوم تعویض فیلترهای دستگاه می باشد.

در صورت کثیفی فیلترهای کولر گازی جریان هوا بسیار ضعیف صورت می گیرد و همچنین میزان سرمایش کمتری را در محیط شاهد می شویم و همین کثیفی فیلترهای کولر گازی موجب این می شود که دستگاه به سختی کار کند و باعث مصرف انرژی بیشتری می شود و قبض برق بیشتری را دریافت می کنیم با فیلترهای تمیز کولر گازی 10 تا 15 درصد شاهد کارایی بهتر آن می شود.

ناگفته نماند همین فیلترهای کثیف موجب می شود دیگر اجزای کولر گازی به سختی کار کند و طول عمر دستگاه را پایین می آورد .

C:\Users\HP\Desktop\تصاویر\5WILoo1vSXjk4RuQfzGBnlNJQPibyMyIYGTasZR8-1.jpeg

حواسمان باشد که تعداد دفعات تمیزی کاری فیلترها به چندین عوامل بستگی دارد :

نگهداری حیوانات خانگی 

کشیدن سیگار در فضای مذکور

وجود بخاری های هیزمی 

احداث ساختمان های جدید در بیرون و نزدیک فضای شما 

آشپزی در محیط دارای کولر گازی 

سوزاندن شمع های معطر

تمیز کردن مرتب فیلترهای کولر گازی گری امری ضروری می باشد که نبایست نادیده گرفته شود.

 

کدانسور یکی از قطعات بسیار کاربردی در کولر گازی می باشد که تنها علامتی که نشان دهد کندانسور کار می کند جریان هوای ثابت خنک در محیط می باشد .

اگر هوای خنک در محیط کمتر شود نشان از فرسودگی کندانسور می باشد که احتمال زنگ زدگی و سوراخ شدن و نشتی می باشد .

لوله رابط بین یونیت بیرونی و یونیت داخلی بایستی از جنس مس باشد لوله های مسی بادوام هستند ودر شرایط بسیار متنوع به خوبی جواب پس داده اند کار با آن بسیار آسان است و لوله های مسی آنقدر انعطاف پذیر هستند که موقع کار با هر طراحی و پیکر بندی می توان آن را شکل داد و بکار برد.

حواستان باشد در صورت اضافه بودن لوله های مسی بریدن اضافه ها و به حداقل رساندن قابلیت اطمینان ایده خوبی نیست.

مس بطور طبیعی یک ماده واکنش پذیر نیست و رابط خوبی برای جریان گاز مبرد بین یونیت بیرونی و یونیت داخلی می باشد و هیچ گونه خطر فرسایش و تاثیرات منفی ندارد .

مس در برابر کپک مقاوم می باشد و دارای خواص ضد میکروبی می باشد و از تجمع قارچ های بد و ایجاد بو های بد جلوگیری می کند .

لوله های مسی بسیار سبک و مقرون به صرفه و برای کسانی که نصاب هستند در کار راحت می باشد .

کولر گازی گری دارای وای فای می توانند در زندگی شما باعث راحتی کار شود با نصب برنامه و وجود وافای می توان از طریق گوشی همراه در هر محلی که باشید کولر گازی را کنترل کرد و محیط مذکور را به محل راحتی برای زندگی تبدیل کرد و از سرمایش و خنک بودن ان لذت برد.

کولر گازی با فرکانس متغیر دارای مزیت های زیادی می باشد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و همچنین کولر گازی با جریان بسیار کمی شروع به کار می کند .

قیمت کولر گازی گری اینورتر نسبت به کولر گازی بدون اینورتر گران تر می باشد ولی بدلیل مصرف انرژی پایین در مدت زمان کمی این اضافه پرداخت جبران می شود .

C:\Users\HP\Desktop\تصاویر\تمنن.jpg

سرعت کمپرسور بطور هوشمندانه با تغییر درجه حرات خود را وفق می دهد و این به مصرف انرژی پایین کمک می کند و افراد ساکن در محل احساس راحتی بیشتری می کنند .

در خرید کولر گازی گری اینورتر  با جریان متغیر آمپر موجب سر و صدای کمتری می شود و دیگر خبری از استارت های مکرر و بی رویه کمپرسور کولر گازی نیست .

C:\Users\HP\Desktop\تصاویر\125689.jpg

در کولر گازی بدون اینورتر با فرکانس ثابت  نیاز به خازن برای راه اندازی دارد ولی در کولر گازی اینورتر فرکانس متغیر شروع نرم را به راحتی انجام می دهد و در ورودی آمپر سختگیرانه عمل نمی کند و این بسیار خوب است.

 

   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها