کد خبر : 174823
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

برپایی اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در کرمانشاه

برپایی اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان منتخب منطقه غرب کشور برای حضور در المپیک 2024 جوانان به میزبانی کرمانشاه آغاز شد. کرم احمدیان رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز دومین مرحله اردوهای تیم ملی جوانان برای حضور در المپیک 2024 جوانان، اظهار کرد: در مرحله دوم این اردوها

برپایی اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان منتخب منطقه غرب کشور برای حضور در المپیک 2024 جوانان به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

کرم احمدیان رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز دومین مرحله اردوهای تیم ملی جوانان برای حضور در المپیک 2024 جوانان، اظهار کرد: در مرحله دوم این اردوها حدود 200 بسکتبالیست جوان از سراسر کشور دعوت شده اند.

وی افزود: باتوجه به تعداد بالای دعوتی ها، طبق منطقه بندی فدراسیون بسکتبال، هر منطقه از کشور میزبان تعدادی از دعوتی ها به اردوهای تیم ملی شده است.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه بااشاره به میزبانی اردوی جوانان منتخب منطقه غرب کشور در کرمانشاه گفت: در این اردو که از 29 بهمن شروع شده و تا دوم اسفند ادامه خواهد داشت، 14 بسکتبالیست جوان از استان های کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان و کردستان حضور دارند.

وی تصریح کرد: ملی پوشان دعوت شده به این اردو هر روز در دو نوبت صبح و عصر  در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه زیر نظر سرمربی و سه نفر از مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

احمدیان افزود: در این اردو از استان کرمانشاه نیز سه بسکتبالیست جوان حضور دارند که امیدواریم دو نفر از آنها به مرحله بعد اردوها راه پیدا کنند.

وی یادآورشد: از حدود 200 ورزشکاری که در این مرحله از اردوها حضور دارند، 40 نفر به مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان راه پیدا خواهند کرد.

رئیس هیات بسکتبال استان درخصوص مزیت های برپایی این اردوها در کرمانشاه نیز گفت: برپایی اردوی تیم ملی جوانان باعث ایجاد انگیزه برای بسکتبالیست های کرمانشاهی می شود تا با تلاش بیشتر بتوانند آنها نیز در آینده به بدنه تیم ملی تزریق شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها