کد خبر : 209157
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

بهترین برند ایمپلنت کره ای

بهترین برند ایمپلنت کره ای

  برند های معتبر زیادی در کشور کره مشغول فعالیت در صنعت دندان پزشکی تولید ایمپلنت هستند و ایمپلنت هایی با کیفیت را به بازار عرضه می نمایند. اما در هر صورت باید بدانید که ایمپلنت های کره ای همگی دارای کیفیت مناسب نمی باشند و ما در این مقاله قصد بررسی و معرفی چند

 

برند های معتبر زیادی در کشور کره مشغول فعالیت در صنعت دندان پزشکی تولید ایمپلنت هستند و ایمپلنت هایی با کیفیت را به بازار عرضه می نمایند. اما در هر صورت باید بدانید که ایمپلنت های کره ای همگی دارای کیفیت مناسب نمی باشند و ما در این مقاله قصد بررسی و معرفی چند برند معتبر و بهترین کیفیت کره ای را داریم تا ویژگی آن ها را به شما معرفی کنیم. 

ویژگی ایمپلنت های کره ای

  • استحکام فوق العاده
  • قیمت مناسب در انواع مختلف
  • کیفیت بالا
  • سازگاری با استخوان فک
  • امکان خرید آسان در ایران
  • محافظت از بافت لثه
  • جلو گیری از تحلیل استخوان فک
  • افزایش سیستم ایمنی دهان و دندان
  • عمر متوسط حدود ۱۰ سال
  • دارای بدنی با جنس تیتانیوم
  • خدمات پس از فروش خوب در ایران 

بهترین برندهای ایمپلنت کره ای

پیش از این که برندی را برای ترمیم دندان های خود انتخاب کنید بهتر است دقایقی را صرف تحقیق در باره ایمپلنت های کره ای و ویژگی آن ها کنید. بهتر است با دید باز تر با دندان پزشک خود مشورت داشته باشید تا بتوانید برند مناسبی را برای درمان خود با توجه به شرایط انتخاب نمایید. در این مقاله قصد بررسی چند برند خوب ایمپلنت کره ای و معرفی آن ها را داریم. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع ایمپلنت کره ای، سوئیسی، آمریکایی، آلمانی، فرانسوی و …. می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید.

ایمپلنت کره ای دیو

برند ایمپلنت دیو در سال ۲۰۰۰ در کره جنوبی تاسیس شد اما این برند در سال‌های اول فعالیت در زمینه تولید ایمپلنت به علت نقص ساختار و کیفیت پایین ایمپلنت‌ها موفقیتی به دست نیاورد.  تا زمانی که شرکت دنس پلی آمریکا بخشی از سهم برند دیو را خرید و محصول جدیدی به نام UF را  تولید کرد و برند دیو با تولید این محصول جدید توانست به اعتبار بالایی در میان برندهای تولید کننده ایمپلنت دندان در کره دست پیدا کند.

ویژگی های ایمپلنت دیو

کیفیت بالای محصول قیمت مناسب ایمپلنت ها عدم نیاز به جلسه مجدد برای نصب اباتمنت امکان کاشت بلا فاصله ایمپلنت پس از کشیدن دندان عدم ایجاد حساسیت –  سازگار با بافت لثه و دهان مستحکم بودن ایمپلنت ها طول عمر و دوام بالا

ایمپلنت کره ای دنتیوم

این برند دنتیوم نیز فعالیت خود را در سال ۲۰۰۰ آغاز کرده است و کیفیت ایمپلنت های این برند متوسط و قابل قبول می باشد. اگر بیمار دارای شرایط جسمانی سالم و استخوان فک سالم باشد می تواند از این ایمپلنت ها برای درمان خود استفاده نماید و درمانی موفقیت آمیز را تجربه کند. 

ویژگی های ایمپلنت دنتیوم

امکان کاشت فوری سرعت جوش خوردن بالا با استخوان فک ظاهری زیبا مانند دندان های طبیعی عملکرد عالی اتصال کامل با استخوان فک امکان کاشت عمیق قیمت مناسب ایمپلنت ها دوام و طول عمر بالا محافظت از لثه کیفیت بالای ایمپلنت ها

ایمپلنت کره ای یوفیت

از دیگر برند های تولید کننده ایمپلنت که در کشور کره مطرح می باشند و در بازار ایران مورد استفاده بسیاری از دندان پزشکان قرار می گیرد برند یوفیت می باشد. ساختار ایمپلنت یوفیت به گونه‌ای طراحی شده است که زمان جویدن غذا فشارهای وارده به ایمپلنت در تمام سطح آن پخش شده و از آسیب ساختار ایمپلنت و جلوگیری از افزایش فاصله بین خلل فیکسچر و اباتمنت می ‌شود.

ویژگی های ایمپلنت کره ای یوفیت

دارای استحکام مناسب می باشند از قیمت مناسبی برخوردار هستند تحمل فشار بالا عمر و‌ دوام بالای محصولات تماس بین فیکسچر و استخوان کمک به عملکرد فک جلوگیری از کاهش تراکم استخوان فک تحریک ریشه های عصبی فک 

ایمپلنت کره ای دنتیس

این برند دنتیس از معتبر ترین برند هایی است که در کره مشغول تولید ایمپلنت می باشد و آغاز فعالیت این برند از سال ۲۰۰۵ می باشد. این برند ایمپلنت های خود را با کیفیت بالا و استثنائی تولید می کند و با قیمت مناسب و اقتصادی عرضه بازار می نماید. از همین جهت برندی مطرح می باشد و مورد استفاده دندان پزشکان زیادی در سراسر جهان قرار می گیرد.

ویژگی های ایمپلنت کره ای دنتیس

  1. درمان با این ایمپلنت ها نیاز به تراشیدن وسیع استخوان فک ندارد
  2. بهینه بودن پهنای پیچ ایمپلنت
  3. افزایش دقت کاشت ایمپلنت پیچ
  4. سرعت بالای جوش خوردن با استخوان فک
  5. دارای پایداری مناسبی می باشد
  6. فیکسر دارای طراحی مار پیچ می باشد
  7. افزایش سرعت فرایند اسئواینتگریش
  8. قبات کامل فیکسچر
  9. دارای تحمل بالایی برای فشار می باشد
  10. دارای طراحی ظریف و زیبایی می باشد

ایمپلنت کره ای اس ان یو

برند ایمپلنت اس‌ ان ‌یو از سال ۲۰۰۵ اقدام به تولید ایمپلنت در کره کرده است. این برند همواره در طول سال‌های فعالیت خود با به کارگیری حرفه ‌ای ‌ترین متخصصین دندانپزشک و مهندسی پزشکی، در نظر گرفتن فاکتورهای متعدد برای ساخت ایمپلنت اصولی و انجام آزمایشات و تست‌های متعدد پیش از ساخت ایمپلنت، امروزه با کیفیت ‌ترین ایمپلنت‌ های دندان در کره را تولید می ‌کند و جزو برند های برتر ایمپلنت کره محسوب می ‌شود.

ویژگی‌های ایمپلنت برند اس ان یو

  • این ایمپلنت ها دارای ساختار و طراحی زیبایی می باشند
  • برخورداری از سطح sla
  • این برند دارای ۵ فیکسچر با کارایی های متفاوت می باشد
  • امکان کاشت عمیق پایه ایمپلنت
  • تثبیت عالی
  • سازگاری بالا با استخوان فک
  • قیمت مناسب ایمپلنت ها 
  • جلوگیری از کاهش تراکم استخوان فک
  • عمل کاشت ایمپلنت آسان 

ایمپلنت کره ای انی وان

انی وان از برند های کره ای است که محصولاتی با کیفیت و طراحی خاص ارائه می دهد و در سراسر جهان ایمپلنت های بی رقیبی را عرضه می نماید. سایر محصولات تخصصی دندانپزشکی را نیز در سطح کیفیت بالا و کارایی فوق العاده تولید می‌ کند.

ویژگی های برند ایمپلنت انی وان 

عمل کاشت ایمپلنت آسان طول درمان کوتاه تر عوارض کم کاهش فشار تاج استخوان جلو کیری از کاهش تراکم استخوان فک کاشت ایمپلنت در مدت زمان کوتاه قیمت مناسب ایمپلنت ها 

ایمپلنت کره ای انی ریج

انی ریدج، ستاره درخشان برندهای ایمپلنت کره‌ای محسوب می‌ شود که توسط شرکت مگاژن حدود ۲ سال پیش در کره تولید و ارائه شده و طولی نکشید که این برند نوپای ایمپلنت کره‌ای شهرتی جهانی پیدا کرد. متخصصان ایمپلنت سراسر دنیا از آن به دلیل افزایش احتمال موفقیت آمیز بودن کاشت ایمپلنت استفاده می کنند.

ویژگی های برند انی ریج

عملکرد بسیار عالی مقاومت بالای ایمپلنت ها داشتن طراحی و ساختاری اصولی دارای طول عمر حدود ۱۰ سال کیفیت مطلوب و قابل قبول زیبایی و طراحی بسیار طبیعی در ساخت

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها