کد خبر : 188228
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی_زیربنایی شاهین‌شهر با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی_زیربنایی شاهین‌شهر با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه، از بهره‌برداری طرح‌های عمرانی، زیربنایی در حوزه‌های آموزشی، خدماتی با ۴۱ میلیارد اعتبار در بخش مرکزی شهرستان خبر داد. اسفندیار تاجمیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با هشتمین روز از یوم‌الله دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان، طرح‌های عمرانی

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی_زیربنایی شاهین‌شهر با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه، از بهره‌برداری طرح‌های عمرانی، زیربنایی در حوزه‌های آموزشی، خدماتی با ۴۱ میلیارد اعتبار در بخش مرکزی شهرستان خبر داد.

اسفندیار تاجمیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با هشتمین روز از یوم‌الله دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان، طرح‌های عمرانی و زیر بنایی بخش مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های راهداری، آموزشی، خدماتی و … به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه راهداری شهرستان ۲۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده ‌است، افزود: در حوزه راهداری شاهین‌شهر و میمه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت واقع در اتوبان معلم با ۲هزار مترمربع زیربنا و ۱۸ میلیارد تومان اعتبار و سایر طرح‌های عمرانی این حوزه نظیر؛ آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و روشنایی و … با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در بخش مرکزی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، پروژه‌های عمرانی زیربنایی شهر گرگاب را به دو بخش خدماتی و آموزشی تقسیم و خاطرنشان کرد: مرکز معاینه فنی خودرو شهر گرگاب با مشارکت بخش خصوصی با ۳۷۵ متر زیربنا و صرف ۱۰ میلیارد تومان هزینه و مدرسه ۶ کلاس مسکن مهر این شهر با ۶۱۹ متر مربع زیربنا با ۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها