کد خبر : 207744
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به‌روزرسانی وینس گوگل رتبه‌بندی برندهای بزرگ را ایجاد می‌کند

به‌روزرسانی وینس گوگل رتبه‌بندی برندهای بزرگ را ایجاد می‌کند

به‌روزرسانی وینس گوگل حدود یک هفته پیش، سئوکاران و وب مسترها متوجه تغییر قابل توجهی در نحوه برگرداندن نتایج گوگل برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی شدند. بسیاری از وب‌مسترها احساس می‌کردند که گوگل به «برندهای بزرگ» در نتایج جستجو فشار می‌آورد. با این حال، Matt Cutts از گوگل ویدئویی ایجاد کرد که به بسیاری

به‌روزرسانی وینس گوگل حدود یک هفته پیش، سئوکاران و وب مسترها متوجه تغییر قابل توجهی در نحوه برگرداندن نتایج گوگل برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی شدند. بسیاری از وب‌مسترها احساس می‌کردند که گوگل به «برندهای بزرگ» در نتایج جستجو فشار می‌آورد. با این حال، Matt Cutts از گوگل ویدئویی ایجاد کرد که به بسیاری از سوالات در مورد این “هشدار برند” پاسخ داد.

اجازه دهید ابتدا شما را به هفته گذشته برگردانم، زمانی که در 20 فوریه، یک موضوع WebmasterWorld بر اساس برخی از SEO ها که متوجه این تغییر در گوگل شده بودند، ایجاد شد. سپس موضوع را در میزگرد موتورهای جستجو در 23 فوریه پوشش دادم و برخی از بحث ها را در این موضوع خلاصه کردم. آرون وال آن پست را در 25 فوریه با داده های آماری برای نشان دادن تغییرات قابل توجه در نتایج جستجو دنبال کرد و به شواهدی در پشت این فشار نام تجاری اشاره کرد. سپس ده‌ها پست وبلاگ، موضوعات تالار گفتگو و توییترهایی از سئوکاران و مدیران وب‌سایت‌ها در مورد Google را دیدیم که الگوریتم خود را تغییر می‌دهند تا به برندهای بزرگ فشار زیادی در نتایج جستجو بدهند.

مت کاتز در یک ویدیوی سه و نیم دقیقه ای به این نگرانی ها پرداخت که در زیر آن را قرار داده ام. مت کاتز گفت که این تغییر لزوما یک “به روز رسانی” گوگل نیست، بلکه چیزی است که او آن را “تغییر جزئی” می نامد. در واقع، مت به ما گفت که یکی از کارمندان گوگل به نام وینس این تغییر را ایجاد کرده است و آنها آن را “تغییر وینس” در گوگل می نامند. او گفت که این واقعاً در مورد سوق دادن برندها به جلوی نتایج گوگل نیست. بیشتر در مورد فاکتورگیری اعتماد بیشتر در الگوریتم برای پرس و جوهای عمومی تر است. او گفت که اکثر جستجوگران متوجه نمی‌شوند و این روی جستارهای طولانی تأثیر نمی‌گذارد، اما برای برخی از جستارها، ممکن است گوگل مواردی مانند اعتماد، کیفیت، رتبه صفحه و سایر معیارهایی را که اهمیت و ارزش یک صفحه را نشان می‌دهند، در نظر بگیرد. الگوریتم رتبه بندی حدس می‌زنم، برندهای بزرگ نسبت به برندهای کوچک‌تر اعتماد بیشتری به دست آورده‌اند، که این موضوع با همه صحبت‌های اخیر در صنعت ما مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها