کد خبر : 206509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

تزریق فیلر جوانساز و 6 تاثیر شگفت انگیز آن

تزریق فیلر جوانساز و 6 تاثیر شگفت انگیز آن

  برای هر فردی ممکن است آثار پیری بعد از سی سالگی به تدریج خود را نشان دهد. البته علاوه بر افزایش سن و گذر زمان المان های دیگری نیز تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها ژنتیک و عوامل پیرامون از قبیل مصرف دخانیات و همچنین استرس بیش از حد می باشد. در واقع اینها جز

 

برای هر فردی ممکن است آثار پیری بعد از سی سالگی به تدریج خود را نشان دهد. البته علاوه بر افزایش سن و گذر زمان المان های دیگری نیز تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها ژنتیک و عوامل پیرامون از قبیل مصرف دخانیات و همچنین استرس بیش از حد می باشد. در واقع اینها جز رایج ترین دلایل ایجاد دگرگونی در پوست صورت هستند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی برای رهایی از این معضل بزرگ پزشکان متخصص همواره تزریق فیلر جوانساز را پیشنهاد می‌کنند.

 یک روش غیر جراحی یا به عبارتی غیر تهاجمی میباشد که باعث میشود صورت شما فاصله بسیار زیادی با زمان پیری پیدا کند. در واقع با تزریق فیلر جوانساز علاوه بر زیبایی صورت میتوانید اعتماد به نفس خود را افزایش و روحیه کاملا شاداب و مسرت بخشی را داشته باشید. در ادامه مقاله 6 تاثیر شگفت انگیز تزریق فیلر را معرفی می کنیم تا کاملاً با این روند درمانی تاثیرگذار آشنا شوید.

تزریق فیلر جوانساز به چه معناست؟ 

اصولاً کاهش و تخریب بافت چربی در زیر پوست و همچنین از دست دادن حجم صورت منجر به آن خواهد شد تا علائم پیری خود را نشان دهد. تزریق فیلر جوانساز که غالباً خاصیت پرکنندگی ایده آلی نیز دارد میتواند به عنوان یک عامل بیرونی حجم صورت از دست رفته را و همچنین شادابی آن را بازگرداند. نتیجه آن این خواهد بود که کلیه خطوط و نقایص موجود در سطح صورت مانند چین و چروک ها کاهش پیدا میکند.

 فیلر های تزریقی مانند ژل هستند که از لحاظ ساختار دارای ترکیباتی همچون هیدروکسیل کلسیم، کلاژن و اسید هیالورونیک هستند. البته برخی دیگر از عناصر موجود در فیلرها به شکل کاملا طبیعی در داخل بدن تولید می شوند. همه این فیلر های ساخته شده مورد تایید سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا یا FDA می باشد. پس اگر فرآیند درمان نزد یک متخصص با تجربه انجام شود نباید هیچ گونه ترس و استرسd را در استفاده از این فیلرها داشته باشید.

عملکرد فیلر ها در بافت صورت چگونه است؟

می توان گفت با توجه به وجود طیف گسترده‌ای از درمان های تهاجمی مانند عمل های زیبایی جراحی که آنها نیز در جایگاه خود می توانند مفید باشند، استفاده از فیلر های جوانساز تا یک محدوده خاصی کمک کننده خواهد بود. در واقع تزریق فیلر جوانساز تاثیر خود را میتواند در یک ناحیه از صورت به شکل متمرکز بگذارد. این فیلر ها قابلیت آن را دارند که در یک بازه زمانی بلند مدت یک روند تغذیه ای مناسبی را در زیر بافت پوست به وجود آورند. 

در نتیجه کلیه املاح معدنی، کلاژن های طبیعی و همچنین مواد مغذی به طور مستمر به بافت زیر پوستی می رسد و از این طریق شادابی و لطافت پوست را حفظ می کند. البته باید این نکته را مد نظر قرار دهید که عملکرد فیلر ها موقتی خواهد بود و شما می توانید به صورت منظم و تحت نظر پزشک متخصص جلسات تزریق فیلر جوانساز را تکرار کنید. این مواد پس از مدتی جذب بافت طبیعی بدن می‌شوند و در مراحل بعدی نیاز به حجم تزریق کمتری خواهد بود. چرا که کلاژن سازی به مرور زمان افزایش پیدا می کند و تعداد دفعات درمان را در مراحل بعدی کاهش می دهد.

تاثیرات حیرت انگیز فیلرها

در قسمت های قبل توضیحات مفصلی در ارتباط با مفهوم تزریق فیلر و همچنین نوع عملکرد آن ارائه شد. اما در این قسمت همانطور که در عنوان نیز مطرح شد شش مورد از تاثیرات شگفت انگیز و بی نظیر فیلرها را مطرح می‌کنیم تا دقیقاً با اثرات آن آشنا شویم:

  • حجیم کردن لب ها

از طریق تزریق فیلر لب می توانید فرم بسیار زیبا را به لب های بالا و پایین ببخشید. در واقع این فیلرها می توانند عدم تقارن در دو طرف و همچنین فرم نامطلوب لب ها را اصلاح کنند.

  • از بین بردن چین و چروک ها

تزریق فیلر جوانساز به شکل کاملا راهبردی و موثر می‌تواند چین و چروک و خطوط  کناره لب ها و پیشانی و همچنین قسمت شقیقه و کنار چشم ها را اصلاح کند.

  • بازگشت حجم از دست رفته صورت

از علائم پیری، کاهش حجم و از بین رفتن بافت زیر جلدی می باشد. در واقع این حالت یک چهره استخوانی را ایجاد می کند که با تزریق فیلر جوانساز برطرف میشود.

  • کمک به کلاژن سازی بیشتر

تزریق فیلر جوانساز می تواند منجر به تحریک تولید کلاژن طبیعی در بافت عمیق پوستی شود. لذا همواره دارای پوستی انعطاف پذیر، صاف و زیبا خواهید بود.

  • برطرف کردن گودی زیر چشم

وجود سایه و فرورفتگی در زیر چشم یکی از عوامل از بین بردن زیبایی صورت می باشد که تزریق فیلر در این ناحیه می‌تواند حجم از دست رفته را برگرداند.

  • کمرنگ کردن هرگونه اسکار یا جای زخم در صورت

اگر در ناحیه صورت خود یک جای زخم قدیمی را دارید و کاملاً نمایان هستند می توانید از طریق تزریق فیلر آنها را پوشش دهید.

تزریق فیلر جوانساز در کلینیک آی گل

زیباجویان گرامی میتوانند زیر نظر متخصصین باتجربه و با سابقه کلینیک آی گل تزریق فیلر را در نقاط مختلف صورت انجام دهند. قطعاً دریافت بهترین نتیجه و همچنین سلامت کامل پوست شما برای ما در اولویت قرار دارد. شما می توانید جهت دریافت وقت برای حضور در کلینیک زیبایی آی گل با کارشناسان ما در تماس باشید. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها