کد خبر : 124300
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

توزیع سیستمی و سامانه‌ای نهاده‌های دامی و کشاورزی در لرستان

توزیع سیستمی و سامانه‌ای نهاده‌های دامی و کشاورزی در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:  توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی به صورت سیستمی و سامانه‌ای و حذف توزیع دستی انحراف در تأمین نهاده‌های مورد نیاز بهره‌برداران را به حداقل رسانده و سالم‌سازی انجام شده است. اسفندیار حسنی مقدم در دیدار با امام جمعه شهرستان کوهدشت، به رویکرد  بخش کشاورزی در دولت انقلابی پرداخت و

 توزیع  سیستمی و سامانه‌ای نهاده‌های دامی و کشاورزی در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:  توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی به صورت سیستمی و سامانه‌ای و حذف توزیع دستی انحراف در تأمین نهاده‌های مورد نیاز بهره‌برداران را به حداقل رسانده و سالم‌سازی انجام شده است.

اسفندیار حسنی مقدم در دیدار با امام جمعه شهرستان کوهدشت، به رویکرد  بخش کشاورزی در دولت انقلابی پرداخت و اظهار کرد:  ضروری است با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت  به بهره‌برداران بخش کشاورزی و تأمین امنیت و سلامت غذایی گام برداریم.

وی اضافه کرد: انجام کشاورزی قراردادی، جهش تولید در دیمزارها، تولید، توزیع و نظارت بر بازار عرضه کالاهای اساسی بخش کشاورزی از اولویت‌های این وزارت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:  توزیع نهاده های دامی و کشاورزی به صورت سیستمی و سامانه‌ای و حذف توزیع دستی انحراف در تأمین نهاده‌های مورد نیاز بهره‌برداران را به حداقل رسانده و سالم‌سازی انجام شده است.

وی عنوان کرد: با تشکیل ستاد توسعه سرمایه‌گذاری و استفاده از سرمایه‌گذاران و تسهیل در صدور مجوزهای لازم، در راستای تولید و ایجاد اشتغال اقدامات مؤثری انجام شده است.

در ادامه این دیدار امام جمعه کوهدشت گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و دامپروری استان است

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی بر انجام کشاورزی صنعتی و مکانیزه و عبور از کشاورزی سنتی و معیشتی تاکید کرد و افزود: با بروز پدیده خشکسالی ضرورت احداث سدهای کوچک و آب‌بندها، انجام کارهای آبخوان‌داری و آبخیزداری بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

وی بیان کرد: استمهال وام کشاورزان، توجه به مشاغل خانگی، تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی خرید دام مازاد کشاورزان با قیمت مصوب ضروری است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها