کد خبر : 174501
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

توزیع ۸۴۴ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان کردستانی

توزیع ۸۴۴ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان کردستانی

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان‌های کردستان از توزیع ۸۴۴ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان با مشارکت مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مناسبت شب یلدا خبر داد. مراد فتحی، اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا و به منظور کمک به خانواده زندانیان، این اداره‌کل با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام«ره» به اهدای ۸۴۴ بسته معیشتی به خانواده زندانیان

توزیع ۸۴۴ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان کردستانی

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان‌های کردستان از توزیع ۸۴۴ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان با مشارکت مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مناسبت شب یلدا خبر داد.

مراد فتحی، اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا و به منظور کمک به خانواده زندانیان، این اداره‌کل با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام«ره» به اهدای ۸۴۴ بسته معیشتی به خانواده زندانیان اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان کردستان وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی تهیه شده چهار میلیون ریال است که جمعاً مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته‌ها اختصاص داده شده است.

مدیرکل زندان‌های کردستان بیان کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده با همراهی انجمن‌های حمایت زندانیان سطح استان به مناسبت شب یلدا بین خانواده بی‌بضاعت زندانیان توزیع می‌شود.

وی یادآورشد: این اقدام در راستای تحقق اهداف آرمانی و راهبردی سازمان زندان‌ها مبنی بر حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان با مشارکت مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همراهی انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کردستان انجام شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها