کد خبر : 130789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است و دیدار با این عزیزان باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می شود. به گزارش ایسنا مهرداد جهاندیده با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا افزود: این روز فرصتی است تا فداکاری و رشادتهای رزمندگان اسلام را در

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است و دیدار با این عزیزان باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می شود.

به گزارش ایسنا مهرداد جهاندیده با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا افزود: این روز فرصتی است تا فداکاری و رشادتهای رزمندگان اسلام را در دوران جنگ تحمیلی و سایر عرصه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قدر بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران غیور است، اظهار کرد: خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران نیز افتخاری است که نصیب ما شده و باید قدر این موهبت را بدانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتی و حماسه ‌آفرینی جان خود را در دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند به گونه ای که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و این مهم برای ما مایه افتخار است.

جهاندیده گفت: عزم جانبازان و خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند و در راستای پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه این عزیزان نباید لحظه ای کوتاهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ازخانواده های شهدا، سرمایه ای است که با گسترش فرهنگ شهادت طلبی، کشور را در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می کند و باعث ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ پایداری در مقابل دشمنان از سوی نسل های انقلاب اسلامی می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها