کد خبر : 206071
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

تیزر طراحی nubia Z50، ویژگی‌های MyOS 13 را نشان می‌دهد

تیزر طراحی nubia Z50، ویژگی‌های MyOS 13 را نشان می‌دهد

به گزارش خبر روز Red Magic 8 Pro امروز وارد بازار می‌شود و نوبیا در حالی که منتظر شروع این رویداد بود، نور پرچم‌دار معمولی آینده و رابط کاربری جدید خود را روشن کرد. این برند تیزرهایی از nubia Z50 منتشر کرد که یک دوربین سه گانه با فلاش حلقه ای در پشت را نشان

به گزارش خبر روز Red Magic 8 Pro امروز وارد بازار می‌شود و نوبیا در حالی که منتظر شروع این رویداد بود، نور پرچم‌دار معمولی آینده و رابط کاربری جدید خود را روشن کرد.

این برند تیزرهایی از nubia Z50 منتشر کرد که یک دوربین سه گانه با فلاش حلقه ای در پشت را نشان می دهد. همچنین نشان داد که MyOS 13 جدید در مقایسه با دو رابط کاربری اصلی دیگر توسط رقبا، عملاً نرم‌افزار bloatware صفر خواهد داشت.

نوبیا Z50 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد که به گوشی کمک می کند تا بیش از 1300000 امتیاز در AnTuTu به دست آورد. همچنین یک تراشه برق اختصاصی هوش مصنوعی وجود خواهد داشت که باید از طریق مدیریت هوشمند انرژی، عمر باتری را بهبود بخشد و بیشتر محافظت کند.

ما قبلاً می دانیم که دوربین دارای فاصله کانونی معادل 35 میلی متر خواهد بود و برند ZTE همچنین حالت زیبایی جدید را معرفی می کند که رنگ پوست را حفظ می کند و باعث می شود جزئیات ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند. خنک کننده گوشی یک راه حل ده لایه با مساحت کل 36462 میلی متر مربع خواهد بود که در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند عددی نسبتاً بزرگ است.

رویداد 19 دسامبر همچنین سکوی فرود MyOS 13 خواهد بود که انتظار می‌رود از قبل روی nubia Z50 نصب شود. این انیمیشن ها و عملکرد سریع تری را به ارمغان می آورد، با نوبیا که نویدبخش افزایش 30 درصدی در نرمی رابط است.

ما انتظار داریم قیمت نوبیا Z50 را در رویداد روز دوشنبه بدانیم و بدانیم که آیا این تنها گوشی سری Z است یا خواهر یا برادر پرو دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها