کد خبر : 113027
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

جریمه ۱۱۷ راننده متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

جریمه ۱۱۷ راننده متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۱۱۷ راننده متخلف توسط ماموران پلیس راه استان جریمه و اعمال قانون شدند.  سردار هوشنگ حسینی ۱۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس این بیماری اجرا می شود.

جریمه ۱۱۷ راننده متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۱۱۷ راننده متخلف توسط ماموران پلیس راه استان جریمه و اعمال قانون شدند.

 سردار هوشنگ حسینی ۱۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس این بیماری اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح که از هشتم فروردین به مرحله اجرا گذاشته شده ۱۱۷ راننده متخلف توسط ماموران پلیس راه اعمال قانون و جریمه پنج میلیون ریالی شده و چهار دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: این طرح در ۱۶ نقطه از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی برون‌شهری استان اردبیل اجرا می‌شود.
سردار حسینی از رانندگان و اقشار اجتماعی خواست؛ ضمن همکاری با پلیس از تردد و سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند تا در کنار تشدید اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه، زنجیره انتقال ویروس بیماری کرونا قطع شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها