کد خبر : 187813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در انتخابات شرکت نمی‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در انتخابات شرکت نمی‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در انتخابات شرکت نمی‌کند. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در مذاکرات ملی در قاهره شرکت کردیم و چشم‌انداز سیاسی خود را ارائه کردیم که شامل تضمین وحدت براساس اصول واضح و درست به دور

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در انتخابات شرکت نمی‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در انتخابات شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در مذاکرات ملی در قاهره شرکت کردیم و چشم‌انداز سیاسی خود را ارائه کردیم که شامل تضمین وحدت براساس اصول واضح و درست به دور از توافق اسلو است.

در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که ورودی درست برای وحدت ملی توافق با برنامه سیاسی است که پایداری مردم را تقویت و از مقاومت حمایت و سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) را با برگزاری انتخابات شورای ملی جدا از انتخابات شورای قانونگذاری تقویت و بازسازی کند و اعتبار را به منشور این سازمان برای تمام فلسطینی‌ها بازگرداند تا مرجع تمام نهادهای فلسطینی در داخل و خارج باشد و ما امیدواریم که این مسئله در جلسات آتی مذاکرات در ماه مارس محقق شود.

در این بیانیه آمده است: درباره انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان ما تصمیم گرفته‌ایم در انتخاباتی که در راستای توافق اسلو که حقوق و آرمان‌های مردم فلسطین را هدر داده، باشد، شرکت نکنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها