کد خبر : 180905
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

جهاد دانشگاهی در توسعه گلخانه‌ها و گیاهان دارویی پیشتاز بوده است

جهاد دانشگاهی در توسعه گلخانه‌ها و گیاهان دارویی پیشتاز بوده است

ایسنا/لرستان قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مجموعه علمی جهاد دانشگاهی در توسعه گلخانه‌ها و گیاهان دارویی در استان پیشتاز بوده است. چنگیز ابراهیمی امروز بیست و ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه روسای جهاد دانشگاهی لرستان که در محل سالن اجتماعات این واحد برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان به عنوان

جهاد دانشگاهی در توسعه گلخانه‌ها و گیاهان دارویی پیشتاز بوده است

ایسنا/لرستان قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مجموعه علمی جهاد دانشگاهی در توسعه گلخانه‌ها و گیاهان دارویی در استان پیشتاز بوده است.

چنگیز ابراهیمی امروز بیست و ششم بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه روسای جهاد دانشگاهی لرستان که در محل سالن اجتماعات این واحد برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان به عنوان نهادی تاثیرگذار در استان تبدیل شده و این مرهون تلاش‌های رئیس جهاد دانشگاهی بوده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه علمی در توسعه گلخانه‌ها و گیاهان دارویی در لرستان پیشتاز بوده است.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: قبلا برای تهیه نشا کشاورزان در استان  در مضیقه بودند و از استان‌های دیگر تهیه می‌کردیم که با همت مجموعه جهاد دانشگاهی این مشکل برطرف شده است.

در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات دکتر سیدعلی نادر دهقانی، دکتر امین سلاحورزی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان معرفی و منصوب شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها