کد خبر : 6380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

جهش آمار بستری‌های کرونایی در الیگودرز

جهش آمار بستری‌های کرونایی در الیگودرز

  فرماندار الیگودرز از جهش آمار بستری‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد. ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۱ فرد کرونا مثبت در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز بستری هستند و این آمار جهش زیادی داشته است. وی ادامه داد: ۱۷ نفر از این تعداد به تازگی بستری شده‌اند و

جهش آمار بستری‌های کرونایی در الیگودرز

  فرماندار الیگودرز از جهش آمار بستری‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۱ فرد کرونا مثبت در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز بستری هستند و این آمار جهش زیادی داشته است.

وی ادامه داد: ۱۷ نفر از این تعداد به تازگی بستری شده‌اند و اوضاع در این شهرستان خوب نیست.

نعمتی با بیان اینکه روز گذشته فوت یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در الیگودرز به ثبت رسید، اضافه کرد: متاسفانه در چند روز اخیر با رشد آمار مبتلایان و بستری مواجه بوده‌ایم.

فرماندار الیگودرز تاکید کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد، قطعاً به مشکل خواهیم خورد و از مردم می‌خواهیم که فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: با وجود اعمال محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های زیاد، از چند هفته گذشته متاسفانه وضعیت الیگودرز در بحث شیوع کرونا قرمز است.

نعمتی گفت: واکسیناسیون در الیگودرز مثل سایر نقاط استان طبق برنامه اجرا می‌شود اما همچنان تنها راه مقابله با کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها