کد خبر : 206058
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۴۶

جوانسازی پوست با خرید دستگاه آر اف

جوانسازی پوست با خرید دستگاه آر اف

  در دنیای امروز، همه ی افراد از مرد و زن به زیبایی خود اهمیت می دهند و دنبال راه های مختلف برای بهبود پوست و زیبایی صورت خود هستند. بنابراین روش های مختلفی برای جوانسازی پوست به وجود آمده و روز به روز بر تعداد این روش ها اضافه می شود. یکی از روش

 

جوانسازی پوست

در دنیای امروز، همه ی افراد از مرد و زن به زیبایی خود اهمیت می دهند و دنبال راه های مختلف برای بهبود پوست و زیبایی صورت خود هستند. بنابراین روش های مختلفی برای جوانسازی پوست به وجود آمده و روز به روز بر تعداد این روش ها اضافه می شود. یکی از روش های راحت استفاده و خرید دستگاه آر اف است که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

دستگاه آر اف چیست؟

ممکن است برای اولین بار نام این دستگاه را شنیده باشید. به همین دلیل به تعریف آن می پردازیم تا در آینده برای خرید دستگاه آر اف دچار سردرگمی نشوید. دستگاه RF یا رادیو فرکانسی (Radio frequency) به پوست، یک نوع انرژی تشعشع می کند. این انرژی باعث جوانسازی پوست و از بین رفتن چین و چروک می شود. 

برای درک بهتر موضوع باید گفت که این دستگاه باعث افزایش دمای پوست می شود. این حرارت به لایه ی سطح زیرین پوست می رسد و باعث تحریک آن می شود. در نتیجه کلاژن سازی اتفاق می افتد و موجب بازسازی و بهبود سطح پوست می شود. 

آیا جوانسازی با دستگاه RF خطرناک است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. شاید با شنیدن نام تشعشع امواج رادیویی نگران شده باشید که این امواج به شما آسیب برسانند. اما باید گفت امواج رادیویی خطری برای انسان ندارند. در واقع همه ی ما در طول روز بارها در معرض امواج رادیویی قرار می گیریم بدون آن که نگران باشیم یا متوجه شویم. به عنوان مثال، وای فای، امواج تلویزیون، امواج ماکروویو و غیره همگی انرژی فرکانس رادیویی دارند. جالب است بدانید که امواج رادیویی مورد استفاده برای پوست، حدود 100 میلیون بار کمتر از نور مرئی می باشد. بنابراین از بابت این موضوع نگران نباشید.

خرید انواع دستگاه آر اف

 آیا دستگاه آر اف انواع مختلفی دارد؟

این نوع دستگاه نیز انواع متفاوتی دارد که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشان را دارند. به طور کلی از این دستگاه برای جوانسازی، رفع چین و چروک و حتی کاهش چربی بدن و صورت استفاده می شود. در ادامه به بررسی انواع آن ها خواهیم پرداخت:

  • آر اف سوزنی

این نوع از دستگاه که یکی از کم تهاجم ترین روش های جوانسازی است به منظور درمان و رفع جای جوش، ضایعات پوستی و … استفاده می شود. سوزن های موجود در دستگاه با برخورد به پوست باعث تحریک پوست و کلاژن سازی می شوند. البته نوع سوزن با توجه به پوست هر فرد می تواند متفاوت باشد و هر جلسه حدود 45 دقیقه طول می کشد.

  • آر اف رافوس

از این دستگاه برای لاغری و از بین بردن چربی های پوست استفاده می کنند. به عنوان مثال برای رفع چربی های شکم، بازو، غبغب، ران و … مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک پوست نیز موثر است.

  • آر اف خانگی

اگر علاقه دارید این دستگاه را در خانه داشته باشید می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. انواع مختلف این دستگاه با قیمت های متفاوت در بازار موجود است که می توانید به راحتی آن ها را تهیه کرده و برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید.

  • آر اف ترماژ

یکی از بهترین و کم خطرترین دستگاه های آر اف است که برای صورت و بدن کاربرد دارد و باعث شادابی و جوانسازی پوست می شود. اثرگذاری این دستگاه روی پوست حدود 6 ماه است و بعد از آن باید برای تمدید مجددا اقدام کنید.

  • آر اف سه بعدی

احتمالا شما هم از سلولیت رنج می برید. دستگاه آر اف سه بعدی برای رفع سلولیت و لیفت و سفت کردن صورت است. به وسیله این دستگاه امواج رادیویی، در لایه های عمیق تری از پوست نفوذ می کنند. بنابراین گرمای حاصل از آن باعث رفع سلولیت می شود.

مراقبت های قبل و بعد از آر اف

برای اینکه از این روش درمانی نتیجه بهتری دریافت کنید و حتی بعدا برای شما مشکل ساز نشود بهتر است موارد زیر را قبل و بعد از آر اف رعایت کنید.

مراقبت های قبل از آر اف عبارتند از: 

  • تا دو هفته قبل از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.
  • حداقل دو هفته قبل در معرض دستگاه سولاریوم و حمام آفتاب قرار نگیرید.
  • در صورت وجود تپخال با پزشک مشورت کنید.
  • در صورت بیماری پوستی با پزشک مشورت کنید.

مراقبت های بعد از آر اف عبارتند از:

  • تا 24 ساعت از حمام، استخر و … استفاده نکنید.
  • کرم هایی که پزشک به شما پیشنهاد کرده است را مرتب استفاده کنید.
  • از کرم های لایه بردار تا بهبودی کامل استفاده نکنید.
  • بدون کرم ضد آفتاب در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

عوارض دستگاه آر اف

 

آیا استفاده و خرید دستگاه آر اف عوارض دارد؟

هر روش درمانی ممکن است عوارضی به جای بگذارد. اما این عوارض موقتی و کوتاه مدت هستند و جای نگرانی نیست. ممکن است هنگام استفاده از دستگاه آر اف عوارض موقتی زیر را پیدا کنید:

  • التهاب و قرمزی پوست
  • خشکی پوست
  • فرورفتگی جزئی
  • سوزش پوست
  • احتمال بروز گوشت اضافه در محل مورد نظر

هر چند که همه ی عوارض گفته شده کاملا طبیعی و موقتی است اما اگر به هر دلیلی قصد استفاده از دستگاه آر اف را نداشتید و دنبال یک راه ساده برای پاکسازی و جوانسازی صورت هستید می توانید از انواع دستگاه بخور استفاده کنید و خودتان برای خرید دستگاه بخور سرد اقدام کنید. البته این دستگاه با آر اف کاملا متفاوت است و بیشتر به پاکسازی صورت کمک می کند.

جوانسازی پوست با دستگاه آر اف بهتر است یا دستگاه هایفوتراپی 

جوانسازی و شادابی پوست به وسیله آر اف متفاوت از هایفوتراپی است. اما کاربرد آن ها مشابه است و هر دو به منظور لیفت و بهبود پوست مورد استفاده قرار می گیرند. اما نکته ای که وجود دارد این است که امواج هنگام استفاده از دستگاه هایفوتراپی به لایه های عمیق تری از پوست نقوذ کرده و می توانند تاثیر بیشتری روی پوست بگذارند. اما به طور کلی هر دو روش بسیار مناسب هستند.

چه کسانی نباید از روش آر اف استفاده کنند؟

به طور کلی اگر فردی دچار مشکل عفونی خاصی نباشد محدودیتی برای او وجود ندارد. اما این روش به خانم های باردار، افرادی که مشکلات پوستی خاصی دارند یا افرادی که دستگاه های الکتریکی یا ایمپلنت های فلزی در بدن خود دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.

از کجا برای خرید دستگاه آر اف اقدام کنیم؟

اگر به دنبال خرید این دستگاه هستید. بهتر است از فروشگاه های معتبر که در این زمینه تجربه ی زیادی دارند خرید انجام دهید. ما به شما فروشگاه شفا را پیشنهاد می کنیم. چرا که این فروشگاه بیش از 30 سال تجربه در زمینه فروش انواع لوازم پزشکی، زیبایی و لاغری دارد و گزینه ی بسیار مطمئنی برای شما می باشد. همچنین محصولات متنوعی در زمینه زیبایی همچون تونل ال ای دی، دستگاه پلکسر، دستگاه بخور سالنی و … ارائه می دهد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها