کد خبر : 118568
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

حضور دانش‌آموزان سمپادی در «کارسوق ایده‌پردازی مهندسی ژنتیک»

حضور دانش‌آموزان سمپادی در «کارسوق ایده‌پردازی مهندسی ژنتیک»

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از حضور بیش از ۶ هزار دانش آموز سمپادی در «چهارمین کارسوق ایده‌پردازی مهندسی ژنتیک» خبر داد. به گزارش ایسنا، الهام یاوری در آیین اختتامیه چهارمین دوره کارسوق «ایده‌پردازی در مهندسی ژنتیک» ضمن تأکید بر اهمیت کارسوق و نگاه آموزشِ پژوهش محور در مدارس سمپاد، گفت: ستاد زیست فناوری همه ساله در

حضور دانش‌آموزان سمپادی در «کارسوق ایده‌پردازی مهندسی ژنتیک»

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از حضور بیش از ۶ هزار دانش آموز سمپادی در «چهارمین کارسوق ایده‌پردازی مهندسی ژنتیک» خبر داد.

به گزارش ایسنا، الهام یاوری در آیین اختتامیه چهارمین دوره کارسوق «ایده‌پردازی در مهندسی ژنتیک» ضمن تأکید بر اهمیت کارسوق و نگاه آموزشِ پژوهش محور در مدارس سمپاد، گفت: ستاد زیست فناوری همه ساله در کنار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با برگزاری این کارسوق‌ها زمینه‌ای مساعد برای رشد استعدادها و توانمندی‌های فرزندان این مرز و بوم فراهم می‌کند.

وی افزود: به طور قطع این همکاری در آینده‌ای نه چندان دور نتایج درخشانی در عرصه علم و فناوری و حتی اقتصاد پویا رقم خواهد زد. امری که سمپاد به عنوان یکی از اهداف عالی خود در تربیت دانش‌آموزان میهن اسلامی‌مان با جدیت پیگیری می‌کند.

یاوری گفت: «چهارمین کارسوق ایده‌پردازی در مهندسی ژنتیک» در فروردین ۱۴۰۰ با ثبت‌نام نزدیک به ۶ هزار دانش‌آموز سمپادی دوره اول متوسطه آغاز به کار کرد و در شهریور ماه با انتخاب چهار تیم برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تصریح کرد: تیم‌های اول، دوم و سوم این کارسوق در گروه‌های سه نفری به ترتیب از دبیرستان فرزانگان همدان (رتبه اول)، دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شیروان (رتبه دوم)، دبیرستان فرزانگان کرمان و دبیرستان فرزانگان زاهدان (رتبه سوم) بودند و یک تیم دو نفره نیز از دبیرستان فرزانگان مراغه به انتخاب هیأت داوران به عنوان تیم ویژه از نظر موضوع مورد مطالعه معرفی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها