کد خبر : 179249
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

خوشحالی ورنر بعد از شکستن طلسم گلزنی

خوشحالی ورنر بعد از شکستن طلسم گلزنی

مهاجم آلمانی چلسی از شکستن طلسن گلزنی خود با این تیم ابراز خوشحالی کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، چلسی با هدایت توماس توخل همچنان بدون شکست است و در ۶ بازی توانسته است به ۵ برد و یک تساوی برسد. این تیم دوشنبه شب با دو گل نیوکاسل را شکست داد

خوشحالی ورنر بعد از شکستن طلسم گلزنی

مهاجم آلمانی چلسی از شکستن طلسن گلزنی خود با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، چلسی با هدایت توماس توخل همچنان بدون شکست است و در ۶ بازی توانسته است به ۵ برد و یک تساوی برسد. این تیم دوشنبه شب با دو گل نیوکاسل را شکست داد و تیمو ورنر مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان نیز بالاخره پایش به گلزنی باز شد.

تیمو ورنر مهاجم چلسی درباره پایان دادن به طلسم گلزنی خود در چلسی گفت: خوشحالم که بالاخره گل زدم. ما هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما اگر همینطور ادامه دهیم به هدف خود خواهیم رسید. مقابل نیوکاسل از هر نظر برتر بودیم و شایسته این برد بودیم.

ورنر پس از بیش از سه ماه در لیگ برتر توانست گلزنی کند. او آخرین بار در اوایل نوامبر مقابل شفیلد یونایتد گلزنی کرده بود.

با پیروزی ، باشگاه لندنی در ششمین بازی خود با مربی جدید یعنی توماس توخل، این تیم بدون شکست ماند و به مقام چهارم جدول لیگ برتر رسید. همچنین  برای اولین بار از نوامبر ۲۰۱۹ ، چلسی در چهار بازی متوالی پیروز شد.

ورنر  که گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند در پایان گفت: برای ما مهم است که در پایان فصل به لیگ قهرمانان برسیم. ما می‌دانستیم که فرصتی برای ورود به جمع چهار تیم برتر داریم. ما از این فرصت استفاده کردیم.  امروز یک گام بزرگ برداشتیم اما باید ادامه دهیم و نباید شدت و عزم خود را از دست بدهیم.

چلسی در دیدار بعدی خود باید با ساوتهمپتون بازی کند و در ادامه در لیگ قهرمانان با تیم خوب اتلتیکومادرید بازی دارد که در صدر جدول لالیگا است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها