کد خبر : 194762
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

دانلود زیرنویس سریال Atlanta 2016 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Atlanta 2016 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Atlanta 2016 آتلانتا یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط دونالد گلاور ساخته شد و در ۶ سپتامبر ۲۰۱۶ در FX پخش شد. تمرکز این مجموعه بر ترک دانشگاه و مدیر موسیقی، ارنست “ارن” مارکس (گلاور) و خواننده رپ پیپر بوی (برایان تایری هنری) است که در صحنه رپ آتلانتا حرکت

دانلود زیرنویس سریال Atlanta 2016 آتلانتا یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط دونالد گلاور ساخته شد و در ۶ سپتامبر ۲۰۱۶ در FX پخش شد. تمرکز این مجموعه بر ترک دانشگاه و مدیر موسیقی، ارنست “ارن” مارکس (گلاور) و خواننده رپ پیپر بوی (برایان تایری هنری) است که در صحنه رپ آتلانتا حرکت می کنند. همچنین لیکیت استنفیلد و زازی بیتز در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

آتلانتا مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و جوایز و نامزدهای زیادی دریافت کرده است، از جمله دو جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی – موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر مرد – سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی برای گلوور و دو جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک کمدی. سریال و کارگردانی برجسته برای یک سریال کمدی. جایزه امی گلاور برای کارگردانی برجسته برای یک سریال کمدی اولین جایزه ای بود که تا به حال به یک آمریکایی آفریقایی تبار اعطا شد و کار او به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال مورد تحسین قرار گرفت.

این سریال برای فصل سوم و چهارم تمدید شده است. فصل سوم در 24 مارس 2022 پخش شد، در حالی که فصل چهارم و آخرین قرار است در پاییز 2022 پخش شود.

Atlanta (TV Series 2016– ) - IMDb

زیرنویس سریال Atlanta 2016 سریال Earn (دونالد گلاور) را در طول زندگی روزمره اش در آتلانتا، جورجیا دنبال می کند، زیرا او سعی می کند خود را در چشمان دوست دختر سابقش Van (Zazie Beetz) که همچنین مادر دخترش Lottie است، نجات دهد. و همچنین پدر و مادرش و پسر عمویش آلفرد (برایان تایری هنری) که با نام هنری “Paper Boi” رپ می کند. اری پس از انصراف از دانشگاه پرینستون، پول و خانه ندارد و در نتیجه بین والدینش و دوست دختر سابقش می ماند. هنگامی که متوجه می شود پسر عمویش در آستانه ستاره شدن است، به دنبال برقراری ارتباط مجدد با او است تا زندگی خود و دخترش را بهبود بخشد.

FX برای اولین بار در آگوست 2013 شروع به توسعه نمایش کرد، و سپس در دسامبر 2014، برنامه آزمایشی توسط شبکه FX دستور پخش سریال دریافت کرد. این فیلم توسط هیرو مورای کارگردانی شد و در آتلانتا فیلمبرداری شد. در اکتبر 2015 این سریال با سفارش 10 قسمتی انتخاب شد. گلوور، که در آتلانتا بزرگ شد و همچنین به عنوان یک نوازنده کار می کند، اظهار داشت که “شهر بر لحن نمایش تأثیر گذاشت”.

این سریال همچنین به دلیل داشتن کادر نویسندگی کاملا سیاهپوست قابل توجه است، چیزی که تقریباً در تلویزیون آمریکا بی سابقه است. اتاق نویسنده متشکل از خود گلوور، برادرش استفان گلاور و اعضای گروه رپ او “Royalty” از جمله فام اودئورجی (مدیر گلاور)، ایبرا آکه (عکاس قدیمی گلاور) و جمال اولوری است. استفانی رابینسون، نویسنده مرد به دنبال زن، و تائوفیک کولاده اتاق نویسنده را دور می زنند. در طی مصاحبه ای با نیویورکر، گلاور اظهار داشت که شخصیت ها حشیش می کشند زیرا “آنها دچار PTSD هستند – هر سیاه پوستی این بیماری را دارد”. در ژانویه 2017، سریال برای فصل دوم تمدید شد. با این حال، FX اعلام کرد که این سریال تا سال 2018 به دلیل مشغله های تولید گلوور باز نمی گردد. گلوور نشان داد که فصل دوم از ماجراهای تینی تون الهام گرفته است، به ویژه چگونه تعطیلاتم را گذراندم.

این سریال برای فصل سوم در ژوئن 2018 تمدید شد، که در ابتدا برای اولین بار در سال 2019 برنامه ریزی شده بود،  اما به دلیل اختلافات برنامه ریزی به تعویق افتاد. در آگوست 2019، FX سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد و اعلام کرد که فیلمبرداری فصل سوم و چهارم در اوایل سال 2020 آغاز خواهد شد و هر فصل شامل هشت قسمت است. در ژانویه 2020، FX اعلام کرد که تعداد اپیزودهای فصل سوم به 10 قسمت افزایش یافته است، و قرار بود هر دو فصل در سال 2021 – فصل 3 در ژانویه و فصل 4 در اواخر همان سال پخش شوند. هر دو فصل نیز قرار بود با هم فیلمبرداری شوند و یکی از فصل ها در خارج از ایالات متحده فیلمبرداری شود. با این حال، تولید در مارس 2020 به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. در سپتامبر 2020، گزارش شد که فصل سوم نمی تواند تاریخ نمایش ژانویه 2021 را که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، ایجاد کند. فیلمبرداری فصل سوم و چهارم در اوایل آوریل 2021 در لندن با فیلمبرداری اضافی در آمستردام و پاریس آغاز شد. در آگوست 2021، فیلمبرداری فصل سوم به پایان رسید و تولید فصل چهارم در آتلانتا آغاز شد، و تایید شد که فصل سوم در اوایل سال 2022 به نمایش در خواهد آمد. فصل سوم با دو قسمت در 24 مارس 2022 برای اولین بار پخش شد.

Atlanta (TV Series 2016– ) - IMDb

زیرنویس Atlanta 2016 آتلانتا تحسین گسترده ای از سوی منتقدان تلویزیونی دریافت کرده است. وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes بر اساس 123 بررسی، با میانگین امتیاز 8.6/10، امتیاز تایید 97٪ را به فصل اول می دهد. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «جاه‌طلبانه و با طراوت، آتلانتا وسیله‌ای منحصربه‌فرد برای طنز عجیب و غریب دونالد گلاور، خالق سریال و ستاره‌ها و همچنین تعدادی مشاهدات به موقع و پرشور ارائه می‌دهد.» امتیاز 90 از 100، بر اساس بررسی های 36 منتقد، که نشان دهنده “تحسین جهانی” است.

دیوید ویگاند از سانفرانسیسکو کرونیکل نقد بسیار مثبتی به آن داد و نوشت: «فیلم‌نامه‌های چهار قسمتی که در اختیار منتقدان قرار گرفته‌اند به اندازه هر چیزی که در تلویزیون یا، مطمئناً در یک سینما می‌بینید، دارای تفاوت‌های ظریف هستند. شما نه تنها پس از یک قسمت این شخصیت ها را خواهید شناخت، بلکه به آنها نیز علاقه مند خواهید شد. در بسیاری از زمینه ها، آتلانتا سطح فوق العاده بالایی را تعیین می کند.” یک «تولید تمام‌شده، سینمایی و زیبا که شاید یکی از بهترین نمایش‌های جدید پاییز باشد».

Atlanta (TV Series 2016– ) - IMDb

فصل دوم با تحسین بیشتر منتقدان مواجه شد. در Rotten Tomatoes، بر اساس 200 بررسی، با میانگین امتیاز 9.1/10، 98% تایید شده است. اجماع انتقادی این سایت چنین می‌گوید: «دونالد گلاور با فصل دوم آتلانتا که به همان اندازه که عالی و عجیب است، انتظارات را زیر پا می‌گذارد.» در متاکریتیک، فصل دوم بر اساس 28 امتیاز 97 از 100 دارد. منتقدان، نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

در سال 2019، آتلانتا در فهرست گاردین از 100 بهترین برنامه تلویزیونی قرن بیست و یکم در رتبه دهم قرار گرفت. بنیاد انجمن نویسندگان فصل 1 اپیزود «خیابان‌ها در قفل» را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌نامه‌های فیلم و تلویزیون در دهه 2010 فهرست کرد و نوشت: «داستان کاملاً متوجه بازیکنان و بدخواهان است، اما درست زمانی که شروع به خندیدن می‌کنیم، همه چیز به یک اندازه طول می‌کشد. نوبت ترش، باعث می شود تا در مورد آنچه واقعاً به آن می خندیم فکر کنیم».

فصل سوم دارای امتیاز 93 از 100 در متاکریتیک، بر اساس 19 منتقد است که نشان دهنده “تحسین جهانی” است. در Rotten Tomatoes، بر اساس 46 بررسی، با میانگین امتیاز 8.85/10، دارای رتبه تایید 100٪ است. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «آتلانتا Paper Boi و همراهانش را از جورجیا خارج می‌کند، اما این فصل سوم الهام‌گرفته ثابت می‌کند که هر چه چیزها بیشتر تغییر کنند، عجیب‌تر می‌مانند».

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها