کد خبر : 194589
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

دانلود زیرنویس سریال Brilliant Girls 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Brilliant Girls 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Brilliant Girls 2021 داستانی که پنج زن شهری با شخصیت‌های متمایز را دنبال می‌کند و اینکه چگونه پس از تجربه چالش‌های مختلف در زندگی خود را پیدا می‌کنند. دای شی شی همیشه عاشق شدن، ازدواج و بچه دار شدن را هدف اصلی خود می دانست. افسوس، او هرگز تصور نمی کرد که

دانلود زیرنویس سریال Brilliant Girls 2021 داستانی که پنج زن شهری با شخصیت‌های متمایز را دنبال می‌کند و اینکه چگونه پس از تجربه چالش‌های مختلف در زندگی خود را پیدا می‌کنند. دای شی شی همیشه عاشق شدن، ازدواج و بچه دار شدن را هدف اصلی خود می دانست. افسوس، او هرگز تصور نمی کرد که درست قبل از روز عروسی اش رها شود.

Brilliant Girls - Brilliant Girls (2021) - MyDramaList

زیرنویس سریال Brilliant Girls 2021 دای ژی بدون جایی برای رفتن، می رود تا با دینگ هوی کیائو زندگی کند و او تلاش می کند زندگی خود را از سر بگیرد. با این حال، زمانی که از ون رو ژو که او نیز مستاجر خانه است، با مانع دیگری روبرو می شود. Wen Ru Xue یک طراح عروسی و تصویر یک زن موفق است. او دارای ضریب هوشی بالا و EQ پایین است.

Brilliant Girls Chinese Drama - C-Drama Love - Show Summary

زیرنویس Brilliant Girls 2021 برای ون رو ژو، کار او زندگی اوست. ون شیائو یانگ جوانترین عضو خانواده آنهاست. او به شانگهای آمده است تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند مانهوا دنبال کند. در همین حال، چی یو زنی است که برای عشق دست به هر کاری می زند. پنج زن با عقاید بسیار متفاوت ممکن است دلیلی برای اصطکاک به نظر برسند، اما آنها ستون های حمایت یکدیگر هستند.

Brilliant Girls Chinese Drama 2021 Cast Real Name & Ages || Yin Tao, Song  Yi, Angel Zhao, Nita Xia - YouTube

Wen Ru Xue یک طراح عروسی و تصویر یک زن موفق است. او دارای ضریب هوشی بالا و EQ پایین است. برای ون رو ژو، کار او زندگی اوست. ون شیائو یانگ جوانترین عضو “خانواده” آنهاست. او به شانگهای آمده است تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند مانهوا دنبال کند. در همین حال، چی یو زنی است که برای عشق دست به هر کاری می زند. پنج زن با ایده‌آل‌های بسیار متفاوت ممکن است دلیلی برای اصطکاک به نظر برسند، اما آنها ستون‌های حمایت یکدیگر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها