کد خبر : 197521
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

دانلود زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 روزهای تغییر یک سریال تلویزیونی واقعیت دوستیابی کره ای با مجریان Jang Do-yeon، Code Kunst، Yang Se-chan و Heo Young-ji است. فصل 7 Change Days 2 دارای مدت زمان 73 دقیقه است. زوج‌هایی که در فصل دوم «روزهای تغییر» حضور دارند عبارتند از: لی جونگ هون و

دانلود زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 روزهای تغییر یک سریال تلویزیونی واقعیت دوستیابی کره ای با مجریان Jang Do-yeon، Code Kunst، Yang Se-chan و Heo Young-ji است. فصل 7 Change Days 2 دارای مدت زمان 73 دقیقه است.

زوج‌هایی که در فصل دوم «روزهای تغییر» حضور دارند عبارتند از: لی جونگ هون و چوی هوی هیون، کیم تائه وان و کیم هیه یون، چوی یون سول و مین هیو-گی، و کیم دو هیونگ و کیم جی یو.

دانلود زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 بعد از آن اپیزود بسیار ناراحت کننده هفته گذشته، قسمت 7 فصل 2 Change Days با درام بیشتر و مکالمه ای بسیار صریح می آید که ممکن است قلب شما را بشکند. بهترین ها بین لی جونگ هون و چوی هوی هیون است که به نوعی همه چیزشان را خالی کرده اند و گفتگوی بسیار غم انگیزی دارند. این مکالمه‌ای است که صادقانه می‌خواهید دیگران نیز آن را داشته باشند تا حداقل برخی از مشکلات این افراد را برطرف کند، اما احتمالاً این موضوع برای زمان دیگری است.

زیرنویس سریال Change Days Season 2 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Change Days Season 2 2022 اما موضوع این اپیزود این نیست – وقت آن رسیده است که مردان شریک زندگی خود را برای قرار بعدی انتخاب کنند، و ما می دانیم که بعد از آن چگونه به پایان می رسند! همچنین، این بازی‌های مست هرگز خوب پیش نمی‌روند، مخصوصاً زمانی که همه شما به قرارهای مشترک می‌روید.

اما به هر حال، این مست بازی‌ها، ناامیدی‌ها و افکار فروخورده زیادی را به وجود می‌آورد که این افراد نتوانسته‌اند به یکدیگر بگویند. برای آنها دلخراش و برای ما دلخراش است، زیرا روابطی که این افراد با شرکای خود به اشتراک می گذارند، آنقدر ناقص و شکسته است که در حال از هم گسیختگی هستند.

زیرنویس Change Days Season 2 2022 - بلو سابتايتل

پس از مجموعه‌ای از انتخاب‌های شگفت‌انگیز از سوی مردان، انتخاب‌ها در میانه یک بحث از قبل پرتنش به‌طور عمومی اعلام می‌شوند. اما، بچه ها، یک پیچ و تاب وجود دارد، و درست زمانی که فکر می کنید قرار است مانند قسمت آخر پیش برود، Change Days دقیقاً به شما سیلی می زند! این درخواست چنان شگفت‌انگیز است که همه به سادگی غافلگیر می‌شوند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها