کد خبر : 194605
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

دانلود زیرنویس سریال Dragons: The Nine Realms 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Dragons: The Nine Realms 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Dragons: The Nine Realms 2021 یک مجموعه تلویزیونی استریم پویانمایی کامپیوتری آمریکایی در فرنچایز How to Train Your Dragon است که از DreamWorks Animation تحت DreamWorks Animation Television برای Peacock و Hulu تولید شده است. زیرنویس سریال Dragons: The Nine Realms 2021 داستان سریال ۱۳۰۰ سال پس از اتفاقات دنیای پنهان در

دانلود زیرنویس سریال Dragons: The Nine Realms 2021 یک مجموعه تلویزیونی استریم پویانمایی کامپیوتری آمریکایی در فرنچایز How to Train Your Dragon است که از DreamWorks Animation تحت DreamWorks Animation Television برای Peacock و Hulu تولید شده است.

Dragons: The Nine Realms (TV Series 2021– ) - IMDb

زیرنویس سریال Dragons: The Nine Realms 2021 داستان سریال ۱۳۰۰ سال پس از اتفاقات دنیای پنهان در دنیای مدرن می‌گذرد. این داستان گروهی از بچه‌های نامناسب را دنبال می‌کند که توسط والدینشان به شکاف بزرگی که توسط یک دنباله‌دار به وجود آمده است، آورده شده‌اند و حقیقت را در مورد اژدهاها و جایی که آنها پنهان شده‌اند، کشف می‌کنند.

Dragons: The Nine Realms (TV Series 2021– ) - IMDb

زیرنویس Dragons: The Nine Realms 2021 تام کولرسن و مادرش، اولیویا، با هلیکوپتر به شکاف کولرسن می‌رسند، گودالی عظیم در پوسته زمین که 7 مایل پایین می‌رود، که اتفاقاً محل پروژه ICARIS است: یک ایستگاه تحقیقاتی علمی که برای مطالعه این پدیده ساخته شده است. زمانی که به آنجا می‌رسد، اولیویا به کار می‌پردازد در حالی که تام با 3 کودک دیگر یک دوره آموزشی ICARIS را می‌گذراند.

جون وانگ، دوست دوران کودکی که به جادو اعتقاد دارد. D’Angelo Baker، یک ارتشی دوستدار حیوانات. و الکساندرا ‘الکس’ گونزالس، یک هکر رایانه خجالتی و محجوب با نام مستعار آنلاین “Cinnabot538”. با این حال، تام فرار را انتخاب می کند تا شکاف را ببیند و به سختی موفق می شود به فیلیپ بیکر، رئیس امنیت ICARIS کمک کند تا کارگری را نجات دهد که در هنگام وقوع زلزله نزدیک بود به داخل آن بیفتد و نگاهی اجمالی به موجودی درخشان در زیر شکاف بیاندازد. در آن شب، تام با جون تماس می گیرد و یک پهپاد دوربین را به داخل شکاف می فرستد. پهپاد تا حدودی به سمت پایین حرکت می کند و با وجود اینکه در مورد آن هشدار داده شده است، برای بازیابی آن به داخل شکاف می رود. در آنجا، او موجودی را پیدا می کند که زیر آوار گیر کرده و آن را آزاد می کند، و به طور ناخواسته به کشف قابل توجهی دست می یابد: یک اژدهای نور شب واقعی، اولین اژدهایی که توسط انسان ها در 1300 سال کشف شد.

DRAGONS: THE NINE REALMS - Teaser Trailer (2021) - YouTube

تام خود را رو در رو با نور شب می بیند و آدم های عجیبی می شوند. در حالی که او سعی می کند از دست جانور پرخاشگر فرار کند، از طاقچه ای که روی آن ایستاده بود می لغزد و توسط اژدهایی که او را در غار رها می کند نجات می یابد. پس از اینکه کنجکاوی اژدها بر اعصاب تام وارد شد، او راهی برای خروج از غار پیدا می کند و برای استراحت شبانه به ایکاریس برمی گردد. روز بعد، او نمی تواند از آنچه در آن شب دیده است فکر کند و جون پیشنهاد می کند که ممکن است یک اژدها باشد. پس از اینکه از مادرش فهمید که Rakke Corp، بنیانگذار ICARIS، امیدوار است چیزی بزرگ در شکاف بیابد، تصمیم می گیرد وجود اژدها را مخفی نگه دارد و به غار برمی گردد تا با آن ارتباط برقرار کند، که نام آن را می گذارد. تندر’. تام و تاندر پس از آشنایی با ذائقه او برای ماهی، وقتی اولین پرواز خود را با هم انجام می دهند و به دنیای پنهانی از اژدها برخورد می کنند، به هم نزدیک تر می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها