کد خبر : 196633
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

دانلود زیرنویس سریال Drama Festa: Hello Dracula 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Drama Festa: Hello Dracula 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Drama Festa: Hello Dracula 2020 سلام دراکولا یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۰ است که در آن سئوهیون، لی جی هیون، لی جو بین، گو نا هی و سئو یون یول بازی می کنند. بخشی از پروژه omnibus Drama Festa، در JTBC در 17-18 فوریه 2020 پخش شد. زیرنویس سریال

دانلود زیرنویس سریال Drama Festa: Hello Dracula 2020 سلام دراکولا یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۰ است که در آن سئوهیون، لی جی هیون، لی جو بین، گو نا هی و سئو یون یول بازی می کنند. بخشی از پروژه omnibus Drama Festa، در JTBC در 17-18 فوریه 2020 پخش شد.

Drama Festa: Hello Dracula (2020) - Episodes - MyDramaList

زیرنویس سریال Drama Festa: Hello Dracula 2020 معلم مدرسه ابتدایی که معمولاً از روزی که مادرش به عنوان یک لزبین پیش او آمد، احساسات خود را از مادرش پنهان می کند. او از افسردگی رنج می برد و به تازگی راه خود را از دوست دختر 8 ساله خود جدا کرده است.
نویسنده مشهور سریال های تلویزیونی و مادر آنا که از نام دخترش به عنوان نام مستعار استفاده می کند. او به روش خودش از آنا مراقبت می کند، غافل از اینکه دومی احساس خفگی می کند.

Hi, Dracula" (2020 Drama): Cast & Summary - Kpopmap

زیرنویس Drama Festa: Hello Dracula 2020 خواننده اصلی گروه Ashes، او همچنین در همان مدرسه ابتدایی که آنا در آن تدریس می کند، کلاس های موسیقی برگزار می کند، زیرا کار او به عنوان یک نوازنده هزینه زیادی ندارد. او بین تحقق رویاهایش و زندگی کردن با واقعیت مبارزه می کند.
یکی از دانش‌آموزان آنا، او از خانواده‌ای فقیر می‌آید و اغلب قلدرها او را گدا می‌خوانند. به دلیل یک پروژه بازسازی، خانواده او مجبور به نقل مکان می شوند و او مجبور به تغییر مدرسه می شود.

Drama Festa: Hello Dracula (TV Mini Series 2020) - IMDb

دوست یورا واقعیت او کاملاً با واقعیت او متفاوت است زیرا پدرش یک استاد دانشگاه است. مادرش از دوستی او با یورا به دلیل طبقه اجتماعی که به آن تعلق دارد ناراضی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها