کد خبر : 194689
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

دانلود زیرنویس سریال Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses 2021

دانلود زیرنویس سریال Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses 2021

دانلود زیرنویس سریال Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses 2021 پخش از یکشنبه 28 آبان ماه ساعت 20:00 ET/PT، رویداد ویژه چهار قسمتی، که توسط هلن میرن، بازیگر برنده جایزه اسکار برگزار می‌شود، طرفداران مشهور و فارغ‌التحصیلان فیلم هری پاتر را به نمایش می‌گذارد تا هواداران دنیای جادوگری را در مقیاسی که قبلاً دیده نشده

دانلود زیرنویس سریال Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses 2021 پخش از یکشنبه 28 آبان ماه ساعت 20:00 ET/PT، رویداد ویژه چهار قسمتی، که توسط هلن میرن، بازیگر برنده جایزه اسکار برگزار می‌شود، طرفداران مشهور و فارغ‌التحصیلان فیلم هری پاتر را به نمایش می‌گذارد تا هواداران دنیای جادوگری را در مقیاسی که قبلاً دیده نشده به نمایش بگذارد.

Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses (TV Series 2021– ) - IMDb

زیرنویس سریال Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses 2021 هری پاتر: مسابقات هاگوارتز هاگوارتز مسابقاتی به سبک براکت است که در آن طرفداران مختلف این سری برای خانه هاگوارتز خود در تیم های سه نفره با هم رقابت می کنند. در مقابل تماشاچیان زنده، هاوس (گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، و راکونکلاو) در چهار دور رقابتی سریع پیش می روند.

با کمک اعضای خانه خود، هر تیم باید به صدها سوال چیزهای بی اهمیت دنیای جادوگران پاسخ دهد و باید جزئیات خاصی از مجموعه را به خاطر بیاورد. هر سوال امتیاز تیم را به دست می آورد و آنها در قالب چند گزینه ای و همچنین یادآوری صداها، وسایل، کلیپ ها و قسمت هایی از کتاب ها و فیلم ها پرسیده می شوند. تیم‌های برنده هر دور به فینال بزرگ راه می‌یابند تا مشخص کنند چه کسی جایزه قهرمانی مسابقات خانه‌ها و جوایز حماسی را به خانه خواهد برد!

Harry Potter: Hogwarts Tournament Of Houses' Debuts As Cable's Top New  Unscripted Series Of 2021 – Deadline

زیرنویس Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses 2021 این سریال جادویی طرفداران دنیای هری پاتر، چه پیر و چه جوان را به وجد خواهد آورد. هری پاتر: مسابقات خانه ها هاگوارتز یک ساعت هیجان انگیز برای کل خانواده است زیرا آنها می توانند دانش خود را در یک تجربه سرگرم کننده از تماشای مشترک آزمایش کنند.

Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses | Trailer - YouTube

با حضور میهمانان ویژه از ستارگان فیلم های هری پاتر و Fantastic Beats and Where to Find Them، سرگرمی و افسون در هر لحظه وجود دارد. جشن واقعی دنیای جادوگری هری پاتر و تأثیری که بر طرفداران در سراسر جهان و فرهنگ پاپ داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها