کد خبر : 196589
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

دانلود زیرنویس سریال Hoops 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Hoops 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Hoops 2020 یک کمدی کمدی متحرک آمریکایی برای بزرگسالان است که توسط بن هافمن برای نتفلیکس ساخته شده است که در 21 اوت 2020 منتشر شد. در دسامبر 2020، سریال پس از یک فصل لغو شد. هوپس از بن هاپکینز پیروی می کند، “یک مربی بسکتبال دبیرستانی با سر گرم و بد

دانلود زیرنویس سریال Hoops 2020 یک کمدی کمدی متحرک آمریکایی برای بزرگسالان است که توسط بن هافمن برای نتفلیکس ساخته شده است که در 21 اوت 2020 منتشر شد. در دسامبر 2020، سریال پس از یک فصل لغو شد.
هوپس از بن هاپکینز پیروی می کند، “یک مربی بسکتبال دبیرستانی با سر گرم و بد دهن که فکر می کند دور زدن تیم خدایی افتضاح خود، او را به “لیگ های بزرگ” می برد و زندگی فلاکت بار او را تغییر می دهد.

Hoops' Review: Netflix Animated Series Is a Noxious Air Ball | IndieWire

زیرنویس سریال Hoops 2020 بن هاپکینز مربی یک تیم بسکتبال است که از گروهی از نوجوانان با قد کمتر از متوسط ​​در دبیرستان لنوود تشکیل شده است. پس از اینکه در آخرین بازی خود دچار یک فروپاشی روانی شد، اوپال به بن می گوید که باید بازی بعدی خود را برنده شود وگرنه در خطر اخراج شدن است.

به همین دلیل، بن تلاش می کند تا متی، یک نوجوان 16 ساله 7 فوتی را برای پیوستن به تیم خود استخدام کند. بن پس از تلاش برای پرداخت پول به هوکر برای خوابیدن با متی، دستگیر می شود. در روز بازی، بن از زندان آزاد می شود و متوجه می شود که متی به تیم پیوسته است. تیم بازی را می بازد، اما بن به متی تبریک می گوید زیرا آنها فقط با 16 امتیاز شکست خوردند.
بن با این باور که همسر سابقش شانون را در حال خیانت به دوست صمیمی خود ران دیده است، تصمیم می گیرد تا درباره این موضوع تحقیق کند. او متوجه می شود که شانون با پدرش، بری، به عنوان “پدر دوم” او در حال معاشرت بوده است. این سه نفر در یک عروسی شرکت می کنند، جایی که بن فاش می کند که خودش یک پدر دوم دارد، پیرمردی تصادفی که در خانه قدیمی شانون پیدا کرده است. پس از مرگ پیرمرد، بن و بری در مراسم تشییع جنازه او شرکت می کنند. در همین حال، تیم بسکتبال تلاش می کند تا با متی پیوند برقرار کند و پس از مست شدن در زیرزمین او با موفقیت این کار را انجام می دهد.
متی پس از اینکه متوجه شد اگر کلاس اخلاق خود را نگذراند نمی تواند بسکتبال بازی کند، وضعیت او را به اطلاع بن می رساند. پس از چندین تلاش ناموفق برای عبور از متی، بن تصمیم می گیرد معلم اخلاق متی، آقای لونی، را با ادعاهای نادرست در مورد کودک ربایی متهم کند. همانطور که متی اعلام می‌کند که این غیراخلاقی است، لونی بن را در جریان می‌گیرد و از اینکه متی به بن نه گفت تعجب می‌کند، در کلاسش از متی عبور می‌کند و به او اجازه می‌دهد در بازی بعدی تیمش بازی کند.
اوپال به بن اطلاع می دهد که تیم بسکتبال او اسپانسر دریافت کرده است، اما متوجه می شود که رستوران پدرش است. در بازی بعدی خود، به بن اطلاع داده می شود که بری قول داده است در صورت پیروزی تیم بن، استیک رایگان به همه حاضران در استادیوم بدهد. با استفاده از نفرت فردی خود برای پدران خود، تیم موفق به برنده شدن در بازی می شود که باعث شگفتی بری شد.
پس از اینکه بن باعث می شود متی از دوست دخترش وندی جدا شود، بن و متی به خانه شانون می روند تا نواری از “پیشنهاد” بن به شانون را تماشا کنند. برای اینکه با متی هم‌زمان شود، بن تصمیم می‌گیرد از شخصیت خود، پیل بن (که فقط با خوابیدن با استفاده از قرص‌های خواب می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند) استفاده کند تا متی را با وندی برگرداند. این باعث می شود که پیل بن وارد خانه وندی شود و آن را خراب کند. در همین حال، بقیه اعضای تیم بسکتبال با رانندگی یک ون با مضمون بنگ باس در اطراف شهر تلاش می کنند تا خودشان دوست دختر پیدا کنند. در پایان، بن، متی و بقیه اعضای گروه به زندان می‌افتند. پس از رفع اتهامات، وندی و متی دوباره دور هم جمع می شوند. متی یک ویدیوی “پیشنهاد” شبیه به بن ساخته است.
پس از اینکه بن باعث شد طلسم تیم حریف از پله‌ها به پایین بیفتد، به او توصیه می‌شود که به یک درمانگر کنترل خشم مراجعه کند. او پس از مصرف زیاد سم قورباغه موفق به گذراندن کلاس درمانی می شود. پس از این تجربه، بن رفتار خود را تغییر می دهد و شروع به رفتار آرام با افرادی که با آنها صحبت می کند، تقریباً همه را شگفت زده می کند. در همین حال، یکی از بازیکنان بن، اسکات، به دلیل همجنس‌بازی بودن مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد (اگرچه مافیای همجنس‌گرایان او را مسخره می‌کنند زیرا فکر می‌کنند او مستقیم است). این باعث می‌شود که بن به حالت عادی بازگردد و سر مافیای همجنس‌گرا فریاد بزند.
بن تیمش را برای رویارویی با مربی چپمن، رقیبی که چندین سال با او بازی کرده است، آماده می کند. بن که متوجه شد شانس او ​​برای برنده شدن در بازی بسیار کم است، به بن توصیه می شود که به تیمی از معلمان که اعتصاب می کنند بپیوندد تا مجبور نباشد در بازی شرکت کند. در پایان، بن موفق می‌شود هر گونه امکانی را که معلمان خواسته‌هایشان را دریافت کنند از دست بدهد و تیمش بازی را می‌بازد، و باعث می‌شود که او پس از شرط‌بندی با چپمن قبل از بازی، اشعار All Star Smash Mouth را روی پشت خود خالکوبی کند.

Watch Hoops | Netflix Official Site

زیرنویس Hoops 2020 پس از مرگ یک معلم و یک مرد تحویل دهنده غذا، اوپال یک مشاور غم و اندوه به نام دکتر بروکس را استخدام می کند تا به دانش آموزان و معلمان کمک کند تا در این تراژدی سوگواری کنند.

فلاش بک های متعدد نشان می دهد که بن برای اولین بار با شانون ملاقات می کند، ران با افتخار مردم را در جنگ عراق می کشد، شانون تصمیم به طلاق می گیرد، بری بن را به عنوان یک پدر مجرد بزرگ می کند، اوپال قبل از اینکه مدیر مدرسه شود به عنوان مهماندار هواپیما کار می کند و دکتر بروکس. ملاقات با شوهرش در حال حاضر، دکتر بروکس هنگام صحبت با بن و شانون در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست می دهد.
پس از دعوت تیمش به یک تورنمنت معتبر بسکتبال در سینسیناتی، بن اعلام می کند که هرکسی که در روز سفر در مدرسه حضور نداشته باشد، پشت سر خواهد ماند. بن پس از خواب زیاد در روز مذکور، تصمیم می گیرد با شانون به مسابقات برود. در طول رانندگی، بن و شانون تصمیم می گیرند با هم بمانند. در همین حال، در سینسیناتی، بقیه گروه بسکتبال به طور تصادفی باعث لغو مسابقات پس از پر کردن یک استخر با فوم متشکل از مواد شیمیایی سمی شدند.
بعد از چند روز جدایی از ران، شانون از بن جدا می شود. در مدرسه، بن متوجه می‌شود که به متی پیشنهاد بازی بسکتبال در یک مدرسه مقدماتی معتبر داده می‌شود و پس از تلاشی ناموفق برای متقاعد کردن متی برای ترک Lenwood High، به بن نیز پیشنهاد مشابهی برای مربیگری در مدرسه داده می‌شود. در حالی که ماتی را به سمت کالج می‌راند، ماشین بن پنچر می‌شود و این زوج در جاده سرگردان می‌شوند.

Hoops (TV Series 2020) - IMDb

در 3 اکتبر 2018، اعلام شد که نتفلیکس به تولید سفارش سریال برای فصل اول شامل ده قسمت داده است. این سریال توسط بن هافمن ساخته شد که انتظار می رفت در کنار فیل لرد، کریستوفر میلر، ست کوهن، ام دیکسون و جیک جانسون تهیه کننده اجرایی باشد. شرکت‌های سازنده این سریال قرار بود Bento Box Entertainment و 20th Television باشند. در کنار اعلام سفارش سریال، تایید شد که جیک جانسون قرار است در سریال بازی کند. در جولای 2020، اعلام شد که ناتاشا لگرو، راب ریگل، ران فونچ، کلیو کینگ و ای دی مایلز برای ایفای نقش های اصلی انتخاب شدند. این سریال در 21 آگوست 2020 برای اولین بار پخش شد. تریلر رسمی سریال در 6 آگوست 2020 منتشر شد. در 8 دسامبر 2020، نتفلیکس نمایش را پس از یک فصل لغو کرد.

اولین و تنها فصل Hoops به طور کلی نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد. وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 14 بررسی، با میانگین امتیاز 3.71/10، امتیاز تأیید 14٪ را به آن می‌دهد. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «خشن، بی‌هدف و بی‌هدف، فصل اول هوپس چیزی جز آجر پرتاب نمی‌کند». بررسی های عموماً نامطلوب».

Caroline Framke از Variety این سریال را توصیف کرد: “نیمی از دستگاه شوخی نیست که برای توجیه فقدان کامل آن باید باشد”. استوارت جفریس از روزنامه گاردین آن را به عنوان یک “کمدی نابغه… عالی برای آمریکای ترامپ” توصیف کرد که بیشتر از “همسایه خود را دوست بدارید” “به طور سمی واپسگرا” است و به تصویر آن از زنان، انبوهی از جوک ها  و گروهی از بازیگران اشاره کرد. شخصیت های رمزی کلیشه ای.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها