کد خبر : 197606
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

دانلود زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022

دانلود زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022

دانلود زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022 یک مجموعه تلویزیونی در حال اجرا کره جنوبی با بازی جی چانگ ووک، سونگ دونگ ایل، و چوی سو یونگ است. اولین بار در 10 اوت 2022 در KBS2 پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:50 (KST) پخش می‌شود. همچنین برای پخش در Viu

دانلود زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022 یک مجموعه تلویزیونی در حال اجرا کره جنوبی با بازی جی چانگ ووک، سونگ دونگ ایل، و چوی سو یونگ است. اولین بار در 10 اوت 2022 در KBS2 پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:50 (KST) پخش می‌شود. همچنین برای پخش در Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

دانلود زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022  - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022 خط داستانی If You Wish Upon Me از روایتی واقعی از بنیاد Make-a-Wish در هلند الهام گرفته شده است. داستان حول محور مرد جوانی (جی چانگ ووک) می‌چرخد، با گذشته‌ای پر دردسر که در طول زندگی‌اش سختی‌های زیادی را تحمل می‌کرد و به دستور خدمات اجتماعی وارد بیمارستانی می‌شود. او به تیم جن می‌پیوندد، گروهی که آخرین آرزوهای بیماران آسایشگاهی را برآورده می‌کند و یاد می‌گیرد برای اولین بار از دیگران مراقبت کند. او به همراه Team Genie در اپیزودهای مختلف به آخرین آرزوهای افراد در پایان عمرشان گوش می دهد و به آنها عمل می کند.

زیرنویس سریال If You Wish Upon Me 2022  - بلو سابتايتل

زیرنویس If You Wish Upon Me 2022 یک محکوم سابق جوان که پس از گذراندن از یک یتیم خانه، یک بازداشتگاه نوجوانان و یک زندان، در بیمارستانی داوطلب می شود. رهبر گروه داوطلب، تیم جن، که آخرین آرزوهای بیماران بیمارستان آسایشگاه را برآورده می کند. یک پرستار در بیمارستان آسایشگاه با شخصیتی شاد.

زیرنویس If You Wish Upon Me 2022  - بلو سابتايتل

در 1 سپتامبر 2021، گزارش شد که انتخاب بازیگران اصلی نهایی شده است. فیلمبرداری در 27 سپتامبر آغاز شد. در 7 آوریل 2022، چوی سو یونگ در اینستاگرام پست کرد که فیلمبرداری سریال به پایان رسیده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها