کد خبر : 196570
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

دانلود زیرنویس سریال Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi 2022 یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط سوئیچیرو یاماموتو نوشته و تصویر شده است. این سریال از ژانویه 2018 در مجله مانگای شوگاکوکان، ماهانه شونن، منتشر شده است. یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی توسط CloverWorks در آوریل 2022 نمایش داده شد. زیرنویس سریال Kunoichi Tsubaki

دانلود زیرنویس سریال Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi 2022 یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط سوئیچیرو یاماموتو نوشته و تصویر شده است. این سریال از ژانویه 2018 در مجله مانگای شوگاکوکان، ماهانه شونن، منتشر شده است. یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباسی توسط CloverWorks در آوریل 2022 نمایش داده شد.

Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi' Reveals Pair of Additional Cast, First  Promo, Spring 2022 Airing - MyAnimeList.net

زیرنویس سریال Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi 2022 تسوباکی، کونویچی و بهترین دانش آموز مدرسه اش، در روستایی زندگی می کند که زنان اجازه ندارند با مردان ارتباط برقرار کنند. با این حال، او در مورد آنها کنجکاوی دارد که می خواهد آن را پنهان نگه دارد.

In the Heart of Kunoichi Tsubaki Anime Adaptation Announced for 2022

زیرنویس Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi 2022 در قلب کونویچی تسوباکی که توسط سوئیچیرو یاماموتو نوشته و مصور شده است، پخش سریال را در مجله مانگای شوگاکوکان در ماهنامه شونن در تاریخ 12 ژانویه 2018 آغاز کرد. شوگاکوکان فصول خود را در مجلدهای جداگانه تانکوبون جمع آوری کرده است. جلد اول در 12 ژوئیه 2018 منتشر شد. از 12 نوامبر 2021، شش جلد منتشر شده است.

Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi - Official Trailer | AniTV - Bilibili

در 9 نوامبر 2021، Aniplex یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمیشنی تولید شده توسط CloverWorks را اعلام کرد. کارگردانی این سریال بر عهده تاکوهیرو کوداچی، فیلمنامه توسط کونومی شوگو، طراحی شخصیت توسط یوسوکه اوکودا، و آهنگسازی موسیقی توسط یوسوکه شیراتو است. این اولین بار در 10 آوریل 2022 در Tokyo MX و شبکه های دیگر پخش شد. Crunchyroll مجوز این سری را صادر کرده است. Medialink مجوز این مجموعه را در جنوب و جنوب شرق آسیا صادر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها