کد خبر : 181791
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

دانلود زیرنویس سریال Link Click 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Link Click 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Link Click 2021 یک سریال اصلی donghua است که توسط Studio LAN با همکاری Haoliners Animation League تولید شده است. این سریال برای اولین بار در bilibili و Funimation در 30 آوریل 2021 منتشر شد و یک قسمت هر جمعه در 11:00 تا 9 ژوئیه. در مجموع 12 قسمت وجود دارد: 11

دانلود زیرنویس سریال Link Click 2021 یک سریال اصلی donghua است که توسط Studio LAN با همکاری Haoliners Animation League تولید شده است. این سریال برای اولین بار در bilibili و Funimation در 30 آوریل 2021 منتشر شد و یک قسمت هر جمعه در 11:00 تا 9 ژوئیه. در مجموع 12 قسمت وجود دارد: 11 قسمت عادی، به علاوه یک قسمت ویژه با علامت 5.5.  همچنین چندین قسمت ویژه چیبی وجود دارد.

Chinese Anime LINK CLICK Japanese Dub To Be Release In 2022 | Yu Alexius

در گوشه ای از یک شهر شلوغ، فروشگاه کوچکی به نام “Time Photo Studio” وجود دارد که طبق معمول برای تجارت باز است. اگرچه ورودی متروکه به نظر می رسد، اما در واقع توسط دو مرد با توانایی های ماوراء طبیعی اداره می شود – چنگ شیائوشی و لو گوانگ. لو گوانگ و چنگ شیائوشی برای برآورده ساختن درخواست‌های مشتریان خود با هم همکاری می‌کنند تا از قدرت‌های ماوراء طبیعی خود برای وارد کردن عکس‌ها استفاده کنند، اما همه چیز آنطور که آنها برنامه ریزی کرده بودند پیش نمی‌رود…

LINK CLICK (2021) | Chinese Anime Online

The donghua در bilibili و Funimation در 30 آوریل 2021 منتشر شد. این مجموعه به کارگردانی لی هاولینگ، طراحی شخصیت اصلی توسط INPLICK، هنری به کارگردانی تانجی تاکومی، آسامی تومویا و ژو لیپیائو، عکاسی به کارگردانی سانجو یاسوکا و انیمیشن اصلی به کارگردانی LAN است. فصل دوم سریال donghua در پایان قسمت 11 اعلام شد.

LINK CLICK Chinese Donghua Anime to Stream on Funimation

لو گوانگ و چنگ شیائوشی از استودیوی عکس تایم از مشتری به نام اما، دستیار شرکت ویکی گیمز، وظیفه ای دریافت می کنند تا فعالیت های کلاهبرداری شرکت را افشا کنند. چنگ شیائوشی با استفاده از عکسی که توسط اما گرفته شده است، وارد عکس می شود. در بدن اما، با هدایت لو گوانگ در زمان حال. چنگ در بازی های ویکی تجاوز جنسی توسط رئیس اما را تحمل می کند، سپس به خانه می رود. لو گوانگ و چنگ در حالی که در تخت خود دراز می کشند، صحبت می کنند، جایی که لو گوانگ به چنگ توصیه می کند مراقب باشد و این کار را نکند. هر چیزی که می تواند جدول زمانی را تغییر دهد. برخلاف این توصیه، چنگ یک پیام متنی برای رئیس اما می فرستد. صبح روز بعد چنگ یک “اشتباه” هدفمندی مرتکب می شود که باعث می شود با اما ناعادلانه رفتار شود و در نهایت اخراج شود، چیزی که چنگ به شدت با آن مبارزه می کند. در حال حاضر، اما غمگینی به خانه‌اش برخورد می‌کند و پیامی را که برای والدینش فرستاده می‌بیند، و صحنه‌ای در ادامه می‌آید که هم اما و هم پدر و مادرش را نشان می‌دهد. در حال آماده شدن برای سوار شدن به قطار برای دیدن یکدیگر است. در حالی که چنگ در مورد پیامدهای اعمال خود صحبت می کند، مردی به اِما پیشنهاد می دهد تا به ایستگاه برود. هنگامی که چنگ توسط کیائو پرت می شود، لو گوانگ به تلفن او نگاه می کند تا اخباری درباره اما پیدا کند. مرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها