کد خبر : 194342
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

دانلود زیرنویس سریال Little Birds 2020 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Little Birds 2020 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Little Birds 2020 پرندگان کوچولو یک مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی با بازی جونو تمپل است که توسط Warp Films تهیه شده است. این مجموعه شش قسمتی در 4 اوت 2020 در Sky Atlantic و Now TV منتشر شد. در استرالیا، در Stan موجود است. زیرنویس سریال Little Birds 2020 پرندگان کوچولو با

دانلود زیرنویس سریال Little Birds 2020 پرندگان کوچولو یک مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی با بازی جونو تمپل است که توسط Warp Films تهیه شده است. این مجموعه شش قسمتی در 4 اوت 2020 در Sky Atlantic و Now TV منتشر شد. در استرالیا، در Stan موجود است.

What is Little Birds? | Featurette | Little Birds (2020) | Sky Atlantic -  YouTube

زیرنویس سریال Little Birds 2020 پرندگان کوچولو با الهام از مجموعه داستان‌های کوتاه وابسته به عشق شهوانی به همین نام که پس از مرگش در سال 1979 منتشر شد، پرندگان کوچولو داستان‌هایی از عشق و میل را با درام شخصی و دسیسه‌های سیاسی در کنار پس‌زمینه‌ای منحصربه‌فرد لذت‌گرایی و درگیری می‌پیوندد. این سریال در لوکیشن در اندلس با عوامل استودیویی در منچستر فیلمبرداری شد.

Little Birds Review: Intoxicating, Lavish 1950s-Set Drama | Den of Geek

زیرنویس Little Birds 2020 فیلم Little Birds در طنجه در سال 1955، در «منطقه بین‌المللی» معروف – یکی از آخرین پاسگاه‌های انحطاط استعماری، و یک شوک فرهنگی از راه‌های بیشتر برای لوسی ساویج (معبد جونو) آغازگر آمریکایی مشکل‌دار اتفاق می‌افتد. لوسی خواهان یک زندگی غیر متعارف و فارغ از قفس اجتماعی است که در آن نگه داشته شده است و همراه با خود طنجه، خود را در آستانه دستیابی به استقلال دردناک و در عین حال ضروری می بیند.

Little Birds Limited Series Trailer | Rotten Tomatoes TV - YouTube

در فوریه 2019، اعلام شد که جونو تمپل، یومنا مروان و رافائل آکلوک به بازیگران سریال پیوسته اند و استیسی پاسون به کارگردانی فیلمنامه ای از سوفیا آل ماریا، Warp Films تهیه کننده این مجموعه خواهد بود. این سریال در Sky Atlantic در بریتانیا و Sky در اسپانیا پخش خواهد شد ر آوریل 2019، هیو اسکینر، ژان مارک بار، روسی دی پالما و نینا سوسانیا به بازیگران سریال پیوستند. در ژوئن 2019، دیو کانستابیل، امی لندکر و مت لوریا به بازیگران سریال پیوستند. آن نیکیتین موسیقی سریال را ساخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها