کد خبر : 196968
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

دانلود زیرنویس سریال My Supernatural Power 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال My Supernatural Power 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال My Supernatural Power 2020 جینگ چو یک کارآگاه جوان و توانا است. با توجه به شایستگی‌های مکرر خود در کشف پرونده‌های بزرگ، او به سمت معاونت جنایات اصلی در شهر نان زینگ ارتقا یافت و در کنار تیم جدید خود شروع به کار کرد. زیرنویس سریال My Supernatural Power 2020 به دلیل

دانلود زیرنویس سریال My Supernatural Power 2020 جینگ چو یک کارآگاه جوان و توانا است. با توجه به شایستگی‌های مکرر خود در کشف پرونده‌های بزرگ، او به سمت معاونت جنایات اصلی در شهر نان زینگ ارتقا یافت و در کنار تیم جدید خود شروع به کار کرد.

My Supernatural Power (2020) Episode 9 English Sub - Drama Cool

زیرنویس سریال My Supernatural Power 2020 به دلیل یک پرونده قتل، او با یانگ میان میان، زنی جوان که دارای حافظه عکاسی است، ملاقات می کند. او به زودی متوجه می شود که به نظر می رسد میان میانی ارتباط عمیقی با مرگ مرموز پدرش در سال ها پیش دارد.

My Supernatural Power 2020 Title: 我有特殊沟通技巧UPCOMING CHINESE DRAMA starring  KRIS FAN - YouTube
زیرنویس My Supernatural Power 2020 در همین حال، یک وبلاگ نویس معروف و یکی از اعضای یک گروه دختر بت متوالی می میرند. علت مرگ آنها یک ماده پزشکی تشخیص داده شده است. در حالی که بخش اصلی جنایات تحقیقات خود را آغاز می کنند، آنها یک توطئه خطرناک را کشف می کنند که می تواند زندگی آنها را تهدید کند.

Web Drama: My Supernatural Power | ChineseDrama.info

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها