کد خبر : 196756
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

دانلود زیرنویس سریال Our Secret 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Our Secret 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Our Secret 2021 یک دختر معمولی با یک نابغه ریاضی آشنا می شود و یک علاقه پنهانی به او پیدا می کند. سی یو یک دانش آموز ممتاز در مدرسه است. او یک پسر بسیار باهوش است که در ریاضیات استعداد دارد. او همچنین به برنامه نویسی و رباتیک نیز علاقه دارد.

دانلود زیرنویس سریال Our Secret 2021 یک دختر معمولی با یک نابغه ریاضی آشنا می شود و یک علاقه پنهانی به او پیدا می کند. سی یو یک دانش آموز ممتاز در مدرسه است. او یک پسر بسیار باهوش است که در ریاضیات استعداد دارد. او همچنین به برنامه نویسی و رباتیک نیز علاقه دارد. با وجود اینکه سی یو از نوع اجتماعی نیست، اما به دلیل ظاهر زیبا و باهوشی که دارد طرفداران زیادی دارد. پدر سی یوئه استاد یک دانشگاه معتبر است در حالی که مادرش خانه دار است.

Our Secret” (2021 Chinese Drama): Cast & Summary – ChinaAttila

زیرنویس سریال Our Secret 2021 دینگ شیان همسایه و همکلاسی جدید سی یو در مدرسه است. اتفاقاً سر کلاس هم کنار هم می نشینند. دینگ شیان یک درونگرا است. او ترسو است، اما زمانی که تصمیم می گیرد در مورد یک اقدام تصمیم بگیرد، می تواند بسیار مصمم باشد. او نقاشی کشیدن را نیز دوست دارد و در این کار استعداد دارد. پدرش معلم مدرسه اش است. مادرش خانه دار و پدر و مادری بسیار سخت گیر است. دینگ شیان همچنین یک برادر کوچکتر شیطون به نام دینگ جون کونگ دارد.

دینگ شیان نوجوانی است که به تازگی از یک شهر کوچک به شهر نقل مکان کرده است. او سی یو را می شناسد زیرا پدران آنها با هم دوست هستند. از این رو، آنها در یک محله زندگی می کنند و در یک مدرسه تحصیل می کنند. دینگ شیان نیز در کلاس در کنار سی یوئه می نشیند.

هم دینگ شیان و هم سی یو شروع به سردی نسبت به یکدیگر می کنند. اما سی یو بی سر و صدا به دینگ شیان کمک می کند تا با محیط جدید خود سازگار شود، به خصوص زمانی که پدرش از او می خواهد که مراقب او باشد. به تدریج، دینگ شیان و سی یو به دوستان صمیمی تبدیل می شوند. او همچنین ریاضیات را که ضعیف ترین درس اوست به او آموزش می دهد. او سخت کار می کند تا در جریان علم باقی بماند تا بتواند با او باشد.

زمانی که به دبیرستان می رسند، از قبل احساسات ناگفته ای نسبت به یکدیگر دارند. آنها همچنین عهد بسته اند که با هم وارد یک دانشگاه معتبر شوند. با این حال، دینگ شیان نتوانست نمرات کافی برای ورود به همان دانشگاه سی یو را کسب کند. او تصمیم می گیرد یک سال دیگر را در دبیرستان تکرار کند که به معنای جدایی برای هر دو است. او سال بعد موفق شد اما سی یو دیگر به او علاقه ای ندارد.

راز ما پایان خوشی دارد. سی یو از برنامه تبادلی خود برمی گردد و از دینگ شیان که به تازگی فارغ التحصیل شده است خواستگاری می کند. در ابتدا، او شانس رفتن به خارج را رد کرد زیرا نمی خواست او را ترک کند. اما دینگ شیان او را تشویق کرد که برود و آنها حدود 2 سال در یک رابطه راه دور بودند.

در 10 دقیقه آخر درام، دینگ شیان و سی یو به دبیرستانی که زمانی در آن تحصیل می کردند، بازگشته اند. از او برای سخنرانی در جشن سالگرد مدرسه دعوت شده است. او تجربه خود را بازگو کرد و از دینگ شیان برای حضار یاد کرد. این درام با یادآوری لحظاتی که دینگ شیان با سی یو داشت، زمانی که آنها دانش‌آموز دبیرستانی بودند، به پایان می‌رسد.

رازی که آنها به آن اشاره می کنند، اعتراف به دوست داشتن او در دوران دبیرستان است که مخفیانه در یکی از صفحات کتاب درسی او نوشته است.

دینگ شیان و سی یو رسماً در اواخر درام در قسمت 21 زوج می شوند. او سعی می کند در قسمت 19 او را جلب کند و او را به یک شهربازی می آورد و در آنجا او را می بوسد. سی یو نیز به طور جدی در قسمت 20 به عشق خود به او اعتراف می کند. پس از شروع قرار ملاقات، او به او پیشنهاد می کند که در ابتدای قسمت 24 نامزد کنند و پس از بازگشت از تحصیل در خارج از کشور در پایان، درخواست ازدواج را دنبال می کند.

C-Drama Mid-Series Spotlight: "Our Secrets" Taps On Wistful Young Love  Memories With Its Moodmaking Youth Story - kdramadiary

زیرنویس Our Secret 2021 بستگی به تعریف شما از جدایی دارد. در حالی که سی یو و دینگ شیان در دوران دبیرستان به احساسات و قرار ملاقات خود اعتراف نکردند، واضح است که آنها نسبت به یکدیگر عشق ورزیده اند. اما سی یو یک سال زودتر از دینگ شیان به دانشگاه رفت و در قسمت 14 جدایی رخ داد. در طی آن یک سال، پدر سی یو به سرقت ادبی متهم شد و بیمار شد. سی یو در حین تحصیل و انجام پروژه تحقیقاتی خود مجبور است برای حمایت از خانواده کار کند. او احساس می‌کند که با توجه به شرایطی که دینگ شیان یک سال بعد به دانشگاه می‌پیوندد، در موقعیتی نیست که مانند گذشته از دینگ شیان محافظت کند.

در همان زمان، سی یو همچنین می شنود که دینگ شیان به ارشد سو می گوید که او تحت فشار زیادی است و احساس خستگی می کند و تلاش می کند تا از نظر تحصیلی با او در قسمت 15 همگام شود. بنابراین، او نمی خواهد دینگ شیان به نفع خودش باشد. کنار گذاشته تا با انتخاب همان رشته و پروژه تحقیقاتی او را تعقیب کند. بنابراین، او انکار می کند که در قسمت 16 نسبت به او احساس دارد.

دینگ شیان پس از اینکه تلاش های او برای بودن با او مدام رد می شود ناامید می شود. او از رفتار سرد و گرم او در قسمت 18 بسنده شده است و شروع به دنبال کردن علاقه خود به نقاشی می کند. سی یو به اشتباه خود پی می برد و پس از آن با موفقیت دوباره او را در قسمت 21 بازخواست می کند.

بله، ارشد سو نیز عاشق دینگ شیان است. رقیب برای محبت او فقط از قسمت 18 به بعد تشدید می شود. دینگ شیان هیچ نشانه‌ای مبنی بر علاقه‌ی سو به او نداد، اگرچه او مدام در کنارش ظاهر می‌شود. او در قسمت 21 احساسات خود را به او اعتراف می کند اما کاملاً طرد می شود. او همچنین احساس می کند که آنها دیگر آن دسته از افراد نیستند که او سود را مقدم بر اصول قرار داده است.

در قسمت 23، Senior Su شغل خود را رها می کند که باعث شده است اصول و مسیر زندگی خود را برای تعقیب موفقیت از دست بدهد. او همچنین مدارکی مبنی بر بی گناهی پدر سی یو را به دینگ شیان تحویل می دهد، زمانی که او به طور ناموفقی از آن برای فریب دادن سی یو برای کار با او برای سرقت اطلاعات از یک رقیب استفاده کرده بود. او و دینگ شیان به عنوان دوستان باقی می مانند.

شا دی و زی چی در قسمت 14 با هم می آیند. او ابتدا بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان اعتراف می کند. اما آنها در قسمت 16 زمانی که زی چی از تحصیلش تعلیق می شود از هم جدا می شوند. او در خانه سی یو پنهان می شود تا از شادی که به جستجوی او ادامه می دهد جلوگیری کند. آنها در قسمت 19 با هم آشتی می کنند که او متوجه می شود او کجا پنهان شده است.

که که و جیانگ چن نیز در نهایت با هم هستند. او از طریق حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی اعلام می کند که پیشنهاد ازدواج او را پذیرفته است و به زودی در قسمت 23 ازدواج می کنند.

راز ما نوعی درام جوانی است که شما را در مسیر حافظه قرار می دهد. اگر به دلیل تصویر واقعی از زندگی یک دانش آموز، مدرسه را ترک کرده باشید، احساس نوستالژیکی ایجاد می کند. عاشقانه های دبیرستان و دانشگاه به دلیل داستان های تکراری، خسته کننده هستند. اما این مورد استثنای نادری است زیرا نحوه بیان داستان شما را به دنبال پیشرفت و دردهای بزرگ شدن زوج می کشاند. هیچ اغراقی وجود ندارد که بتوان زندگی به ظاهر معمولی قهرمانان داستان را از بین برد. این همان چیزی است که به درام دوز واقعی رئالیسم می دهد.

به طور خلاصه، اگر به درام های جوانان علاقه دارید، این باید یکی از بهترین ها برای تماشا باشد. هیچ کلیشه‌ای مثل کلیشه‌های موجود در My Unicorn Girl وجود ندارد. همچنین با ملودرام های فراوان مانند فیلم برو جلو، شما را سنگین نمی کند. لحظات غم انگیزی وجود دارد اما هیچ چیز آنقدر دراماتیک نیست که یک دانش آموز دبیرستانی معمولی نتواند بر آن غلبه کند. این زوج بامزه هستند و این همان چیزی است که بیشتر بینندگان در درام جوانی مانند این به دنبال آن هستند.

Web Drama: Our Secret | ChineseDrama.info

فکر می‌کنم بسیاری از مردم می‌توانند با شخصیت‌های اصلی سریال ما راز ارتباط برقرار کنند. آنها نوجوان هستند و از این رو، مسائلی مانند نزاع با والدین، مشاجره با خواهر و برادر، دوست یابی، فشارهای امتحانی، انتخاب رشته و البته عشق اول را پیدا خواهید کرد که بخشی از درام است. به جز رابطه بین سرنخ‌ها، بقیه موضوعات عمیقاً مورد بررسی قرار نمی‌گیرند، بلکه به طور طبیعی در داستان گنجانده شده‌اند تا بینندگان درک جامع‌تری از زندگی‌شان داشته باشند. آنها همچنین به رشد شخصیت ها در طول داستان کمک می کنند.

تنها با 24 قسمت، درام با جزئیات غیر ضروری و داستان های فرعی طولانی تمام مسائل ذکر شده در بالا گرفتار نمی شود. از این رو، داستان به راحتی قابل پیگیری است. شبیه زندگی روزمره یک دانش آموز دبیرستانی است که نسبت به پسری که در کنارش نشسته است و بالعکس احساس می کند.

فکر می‌کنم هر دو بازیگر نقش بزرگی در به تصویر کشیدن شخصیت‌هایشان داشتند. چن ژه یوان با پوزخندها و هوای بی‌تفاوتش مانند سی یوئه کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. شخصیت Si Yue سرد و متکبر نیست، اما او نیز دوستانه و خونگرم نیست. او جایی در این بین است. چن ژ یوان موفق می شود این تعادل را به سی یو بدهد تا درست مانند پسر معمولی همسایه ظاهر شود.

رنگین کمان ژو بازیگر باتجربه ای نیست اما همچنان می تواند دینگ شیان را در صورت لزوم ترسو و درونگرا جلوه دهد. او ماهیت شخصیت را با نحوه صحبت کردن و رفتارهایش به تصویر می کشد. بنابراین، هر دوی آنها با شیوه ای که نقش خود را به تصویر می کشند، شخصیت های بسیار واقع گرایانه ای را در اختیار بینندگان قرار می دهند. شیمی آنها به عنوان یک زوج دبیرستانی در درام مشهود است. با توجه به اینکه آنها در آن زمان دانش آموز هستند، هیچ ارتباطی وجود ندارد، اما تعامل آنها شیرین و زیبا است تا احساس یک عاشقانه معصومانه را القا کند.

راز ما با برخی از درام‌های بت دیگر مانند Love 020 که شخصیت‌های غیرواقعی کاملی دارد متفاوت است. دینگ شیان مانند نوجوان معمولی شما است که در مدرسه جدید مضطرب است و باید یاد بگیرد که چگونه دوست پیدا کند. او در ریاضیات ضعیف است و نمی داند چگونه دیگران را رد کند. سی یو باهوش است و به توانایی های خود مطمئن است، اما هنوز هم لحظه های شک و تردید خود را دارد.

شخصیت‌ها به گونه‌ای نوشته شده‌اند که زندگی واقعی را با نقص‌هایشان مطابقت دهد. با این حال، آنها در نهایت آزاردهنده نیستند. در عوض، آنها به راحتی بینندگان را ترغیب می کنند تا آنها را ریشه کن کنند. همچنین زمانی که آنها بالغ می شوند، فضایی برای رشد وجود دارد. به طور خلاصه، شخصیت های اصلی یک بعدی نیستند، بلکه عمق شخصیت خود را دارند.

من فکر می کنم واضح است که راز ما به راحتی با بینندگان جوان تر به ویژه آنهایی که هنوز در حال تحصیل هستند یا به تازگی مدرسه را ترک کرده اند طنین انداز می شود. این صرفاً به این دلیل است که داستان بسیار معمولی است از آنچه یک نوجوان در زندگی واقعی با آن روبرو می شود. با این حال، برای بینندگان مسن تر، این ممکن است کمی سخت باشد. زندگی دبیرستانی آنها 15 قسمت را در بر می گیرد، به این معنی که اگر از عاشقانه های دبیرستانی لذت نمی برید، این به آن اندازه جذاب نخواهد بود. این با فوراور لاو متفاوت است که زندگی مدرسه ای بسیار کوتاه تری دارد و زوج بالغ تری دارد.

علاوه بر این، من چند قسمت در قسمت بعدی درام را غیر ضروری می دانم. وسواس سرنخ زن برای قرار گرفتن در کنار مرد و تردید او در رابطه با او غیرضروری است. این همان جایی است که در بیشتر موارد به خوبی پیش می رود، برای من تزلزل پیدا می کند. قوس دوم مانند قوس اول عمق ندارد و سرعت بیشتری دارد. فیلمنامه نویس سعی می کند مسائل بیشتری را در زندگی دانشگاهی خود بگنجاند که به نظر من ارزش زیادی به طرح داستان نمی دهد.

من برای این بررسی My Secret امتیاز 7.5/10 می دهم. شروع بلافاصله شما را در مورد داستان این زوج کنجکاو می کند. دختر همان ابتدا احساسات خود را بیان می کند اما طرد می شود. سپس داستان به صورت فلش بک برای 15 قسمت روایت می شود. بنابراین، اگر برایتان مهم نیست که وارد دنیای یک دختر نوجوان و تجربه ایجاد احساسات برای پسر همسایه شوید، آن را تماشا کنید. اما اگر به دنبال عاشقانه‌ای بالغ‌تر هستید، از آن بگذرید زیرا زندگی آهسته مدرسه شما را خسته می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها