کد خبر : 197533
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

دانلود زیرنویس سریال Out of Court 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Out of Court 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Out of Court 2022 اخبار شبکه خبری شیان سریال های تعلیق حقوقی «خارج از دادگاه» و «سقوط» از «نقطه کور» خارج شد و از امروز پخش شد. کارگردانی این قطعه بر عهده هوانگ وی با بازی لو جین و جیائو جونیان و بازیگران ویژه شیا یو و لی گوانگجی بود. زیرنویس سریال

دانلود زیرنویس سریال Out of Court 2022 اخبار شبکه خبری شیان سریال های تعلیق حقوقی «خارج از دادگاه» و «سقوط» از «نقطه کور» خارج شد و از امروز پخش شد. کارگردانی این قطعه بر عهده هوانگ وی با بازی لو جین و جیائو جونیان و بازیگران ویژه شیا یو و لی گوانگجی بود.

دانلود زیرنویس سریال Out of Court 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Out of Court 2022 به گزارشگر خبر رسید که افتتاحیه خیره کننده «نقطه کور» به عنوان داستانی موازی در همان زمان و فضای «مرد در حال سقوط» با بحث داغ و تمجید کاربران اینترنت به پایان رسید و شبهات و پیشگویی های حل نشده ای برجای گذاشت که مخاطب را برانگیخت. بیشتر و بیشتر مشتاقانه منتظر پیگیری هستیم. توسعه طرح علاوه بر این، کارشناسان و دانشمندان دادگاه عالی خلق، دانشگاه‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای برای برگزاری سمیناری خلاقانه برای این سریال گرد هم آمدند و از نگرش خلاقانه و پیگیری هنری آن سخن گفتند.

به عنوان یک درام ژانر بالغ، “نقطه کور” از فناوری پیش بینی و تعلیق برای مهارت استفاده می کند. کاربران اینترنت که این درام را دنبال می کنند گفته اند که “همه جا نکته کلیدی است” و اشیاء کوچک نامحسوس مانند دهانشویه و کرم محو کننده ممکن است پای “افشای هویت فرد” شوند. کاربران اینترنتی صمیمی فراموش نکردند که در رگبار یادآوری کنند که “نکات کلیدی را علامت گذاری کنید و بعداً آنها را آزمایش کنید” و درام تعاملی همه جانبه فضای قوی دارد. علاوه بر این، “نقطه کور” تنش ناشی از تعلیق را از طریق ادغام عناصر کمدی تنظیم می کند. کیائو شائوتینگ با بحران افشای هویت مواجه است. لو نان جیژونگ شنگجی از طریق تلفن با برادر همسر کیائو شائوتینگ “جعل هویت” می شود. یک خط به گویش شاندونگ پر از شادی است. .

زیرنویس سریال Out of Court 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Out of Court 2022 علاوه بر جذب فراز و نشیب های این طرح، کاربران اینترنتی که در آن غوطه ور بودند، با بسیاری از اصطلاحات حقوقی و مفاهیم قضایی ارائه شده در مجموعه «دادگاه بیرون»، مانند رویه دادرسی، به دنیای جدیدی باز شدند. بررسی مجازات اعدام، بررسی مجدد و تکمیلی و جرم قاچاق. سایر اصطلاحات حرفه ای به روشی آسان توضیح داده شده اند، و وکلای حرفه ای از دیدگاه حرفه ای به کاربران اینترنت توضیح داده اند که چرا لو نان، که یک قاضی است، می تواند در پرونده های امنیت عمومی “شرکت کند”. وکلا، افسران پلیس و سایر کارمندان قضایی تحت تأثیر مسئولیت های خود در روند اجرای قانون و رسیدگی به پرونده قرار دارند.

زیرنویس Out of Court 2022 - بلو سابتايتل

سریال «خارج از دادگاه» نیز مورد تحسین کارشناسان و صاحب نظران حوزه های قضایی، سینما و تلویزیون قرار گرفته است. این نمایش قبل از پخش سمیناری در پکن برگزار کرد. کارشناسان در این نشست از نگرش خلاقانه نمایشنامه و پیگیری هنری شجاعت برای اکتشاف بسیار صحبت کردند و تأثیر مثبت آن بر نوآوری درام های حقوقی را تأیید کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها