کد خبر : 197648
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

دانلود زیرنویس سریال Scent of Love 2022

دانلود زیرنویس سریال Scent of Love 2022

دانلود زیرنویس سریال Scent of Love 2022 او قبلاً چندین مورد از این رایحه‌ها را جمع‌آوری کرده است، اما یکی – مهم‌ترین رایحه – به دست آوردن آن بسیار دشوار است. این عطر در وجود مردی به نام فانگ مو پیچیده شده است. زیرنویس سریال Scent of Love 2022 وان نیانگ در طول چندین زندگی

دانلود زیرنویس سریال Scent of Love 2022 او قبلاً چندین مورد از این رایحه‌ها را جمع‌آوری کرده است، اما یکی – مهم‌ترین رایحه – به دست آوردن آن بسیار دشوار است. این عطر در وجود مردی به نام فانگ مو پیچیده شده است.

Best of scent of-love-taiwan-drama-eng-sub - Free Watch Download - Todaypk

زیرنویس سریال Scent of Love 2022 وان نیانگ در طول چندین زندگی خود سعی کرده است – ناموفق – عطری را از Fang Mo بدست آورد. اما در آخرین تجسم خود، او تا حدودی متفاوت است – روحی ملایم، معصوم و دلسوز.

زیرنویس Scent of Love 2022 او فکر می کند که می تواند با جذابیت ها و حقه هایش او را به دام بیاندازد، اما همانطور که سعی می کند به او نزدیک شود، وان نیانگ متوجه می شود که فانگ مو خوبی درونی دارد که عمیقاً برای او جذاب است.

او همچنین به نظر می رسد که عاشق او شده است. اما آیا واقعاً مداخله کوپید در منحرف کردن او از تلاش نهایی‌اش موفق خواهد بود؟

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها