کد خبر : 194090
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

دانلود زیرنویس سریال Suspicion 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Suspicion 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Suspicion 2022 یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز انگلیسی زبان است که بر اساس سریال اسرائیلی پرچم دروغین ساخته شده است. این سریال که بین لندن و نیویورک اتفاق می‌افتد، در ۴ فوریه ۲۰۲۲ در Apple TV+ پخش شد. معمولاً نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. پنج نفر – سه مرد و دو

دانلود زیرنویس سریال Suspicion 2022 یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز انگلیسی زبان است که بر اساس سریال اسرائیلی پرچم دروغین ساخته شده است. این سریال که بین لندن و نیویورک اتفاق می‌افتد، در ۴ فوریه ۲۰۲۲ در Apple TV+ پخش شد. معمولاً نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

Suspicion (TV Series 2022– ) - IMDb

پنج نفر – سه مرد و دو زن – پس از شناسایی توسط پلیس لندن به عنوان مظنونان ربودن و متعاقب ناپدید شدن لئوناردو پسر غول رسانه ای آمریکایی، کاترین نیومن، زندگی شان زیر و رو شده است.

سریال سوء ظن قسمت 2 ، 3 با زیرنویس فارسی Suspicion 2022 ، سریال سوء ظن

در ژوئیه 2019، اپل توسعه نسخه انگلیسی زبان فیلم هیجان انگیز اسرائیلی برنده جایزه False Flag را اعلام کرد که توسط ماریا فلدمن و آمیت کوهن ساخته شده است تا توسط Keshet Productions، همان شرکتی که پشت سری اصلی عبری زبان ساخته شده است، تولید شود. در مارس 2020، اپل دستور ساخت سریال را به این پروژه داد تا توسط کریس لانگ کارگردانی شود و راب ویلیامز به عنوان مجری برنامه اجرا شود. هر دو به همراه هوارد برچ، آوی نیر، آنا وینگر، ماریا فلدمن، آمیت کوهن و لیات بناسولی نیز تولید اجرایی خواهند کرد.

Suspicion 2022 S01E01 1080p WEB H264-PECULATE EZTV Download Torrent - EZTV  - eztv.123unblock.world

همراه با سفارش سریال در مارس 2020، اوما تورمن برای بازی در Suspicion انتخاب شد و کونال نایار، نوح امریش، جورجینا کمپبل، الیز گابل، الیزابت هنستریج و آنجل کولبی نیز به بازیگران پیوستند. در نوامبر 2020، گزارش شد که تام ریس هریس به بازیگران پیوسته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها