کد خبر : 194453
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

دانلود زیرنویس سریال The Birch 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Birch 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Birch 2019 یکی از آن نوجوانانی است که احتمالاً زندگی بزرگسالی کامل و خلاقانه ای خواهد داشت، اما در حال حاضر، او یک فرد دبیرستانی است. او احتمالاً بیشتر به عنوان کودکی شناخته می شود که مادرش که یک پرستار ثبت نام شده بود، سال قبل بر اثر مصرف بیش از

دانلود زیرنویس سریال The Birch 2019 یکی از آن نوجوانانی است که احتمالاً زندگی بزرگسالی کامل و خلاقانه ای خواهد داشت، اما در حال حاضر، او یک فرد دبیرستانی است. او احتمالاً بیشتر به عنوان کودکی شناخته می شود که مادرش که یک پرستار ثبت نام شده بود، سال قبل بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت. ایوی و پدرش هنوز در حال مرگ هستند و ایوی همیشه سعی می کند با استفاده از افسون های تشریفاتی از آن سوی قبر با مادرش صحبت کند.

The Birch (TV Series 2019– ) - IMDb

زیرنویس سریال The Birch 2019 او فروشندگان مواد مخدر محلی به رهبری تورستون پولک (دمپسی بریک) را می بیند که او را بدرقه می کنند. اما در حالی که او در جنگل است و سعی می کند با مادرش بر سر قبرش صحبت کند، به طور تصادفی با تورستون و دوستانش، وس (الکساندر نهر) و رایان (گیولیان یائو جوئیلو) که به دنبال یک معتاد مرده نگاه می کنند، می گویند: “تو او را کشتی.” ” آنها تلفن ایوی را می شنوند، او را تعقیب می کنند و او را تهدید می کنند. هنگامی که ایوی در حال خروج از جنگل است، صدایی می شنود، گل سیاهی را می بیند که در پای او رشد می کند و سپس شاخه هایی را می یابد که به شکل نمادی روی زمین هستند. او اهمیت این نماد را جستجو می کند و هنگامی که روز بعد در مدرسه توسط پسران مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، به جنگل می رود و از توس کمک می گیرد.

در قسمت دوم، لنی بوچارد (میدوری فرانسیس) را می‌بینیم که دختری به دنیا می‌آورد، اما بلافاصله آن را از او می‌گیرند تا توسط والدین برجسته‌اش به عنوان خواهرش بزرگ شوند تا از خجالت در امان باشند. هنگامی که به مدرسه مقدماتی خود باز می گردد، متوجه می شود که تا حدی توانایی دارد که شاخه ها را از درختان به پرواز درآورد، به خصوص زمانی که در صورت تحریک دچار تشنج می شود. او در بازگشت به خانه، پس از چند هفته دوری از دخترش، مخفیانه وارد اتاق دخترش می شود و بلافاصله با هم پیوند می زند. وقتی والدینش سعی می کنند نوزاد را از او بگیرند، عصبانیت او قدرت کافی برای شکستن گهواره دخترش را ایجاد می کند.

در قسمت 3، ما وقایع اپیزود 1 را از دیدگاه ترستون می بینیم، و چرا او با آن برخورد می کند. او و برادر کوچکش به دنبال این هستند که از عموی بدسرپرست و قاچاقچی خود دور شده و به کالیفرنیا نقل مکان کنند. اما The Birch ممکن است مانع این برنامه ها شود.

The Birch (TV Series 2019– ) - IMDb

زیرنویس The Birch 2019 بر اساس کوتاهی به همین نام است که برای Crypt TV ساخته جک دیویس ساخته شده است. دیویس به همراه کیت کرانتز و دارن براندل EP این سریال است. دلیل اینکه ما سه قسمت اول را تماشا کردیم این بود که اپیزودها در محدوده 12 تا 17 دقیقه هستند و با توجه به اینکه سه قسمت اول توسط Facebook Watch در 11 اکتبر منتشر شد، فکر کردیم که ایده خوبی است که مقدمه آن را ببینیم. هر یک از نوجوانانی که شخصیت های اصلی سریال خواهند بود.

و، در حالی که نمایش خوب بازی می‌کند و یک حس ترسناک کم‌هزینه دارد، ما مطمئن نیستیم که دقیقا به کجا می‌رود. اگر این یک پایلوت سنتی 45 دقیقه‌ای بود، سه قسمت اول با یکدیگر قطع می‌شدند تا داستان‌های ایوی، لنی و ترستون را نشان دهند. و همانطور که تصور می‌کردیم چطور ممکن است انجام شود، ما هنوز 100% نتیجه را دریافت نکردیم.

یکی از مشکلات این است که، در حالی که داستان های ایوی و ترستون به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند، داستان لنی، حداقل در آغاز، کاملاً مجزا است. آیا لانی توس است؟ ما می دانیم که توس زنی شبیه درخت است که می تواند به شکلی جادویی ریشه ها و شاخه های خود را برای حمله و کشتن طعمه خود گسترش دهد. پس از سه قسمت اول، تنها چیزی که می‌توانیم به آن فکر کنیم این است که با توجه به اینکه لنی دارای قدرت‌های مشابه The Birch است، او یا خودش The Birch است یا به نوعی با او مرتبط است.

The Birch (TV Series 2019– ) - IMDb

اما ما واقعاً نمی دانیم. و در حالی که ما دوست داریم نویسندگان جی. کیسی مددرنو، دیلن مولیک و دیوید اصلان می‌توانند به همان اندازه که در این بخش‌های کوتاه داستان دارند، داستان بسازند، تا چند دقیقه آخر قسمت 3، هیچ حرکت زیادی در طرح وجود نداشت. و حتی پس از آن قسمت، ما هنوز مطمئن نیستیم که اوضاع به کجا می‌رود. قرار است فراخوانی توس برای کسی که به دنبال کمک او است تقریباً به اندازه افرادی که توس به آنها حمله می‌کنند هزینه داشته باشد، اما به نظر می‌رسد کلیک‌های زیادی در فیس‌بوک لازم است تا ما را به آنجا برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها