کد خبر : 194200
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

دانلود زیرنویس سریال The Emperor’s Cook 2015 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال The Emperor’s Cook 2015 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال The Emperor’s Cook 2015 آشپز امپراطور یک درام تلویزیونی ژاپنی محصول ۲۰۱۵ است که بر اساس رمان Tennō no Ryōriban اثر Hisahide Sugimori، زندگی آشپز امپراتوری را به تصویر می کشد. این اولین بار در TBS در 26 آوریل 2015، با بازی Takeru Satoh در نقش اصلی پخش شد. قسمت اول 108

دانلود زیرنویس سریال The Emperor’s Cook 2015 آشپز امپراطور یک درام تلویزیونی ژاپنی محصول ۲۰۱۵ است که بر اساس رمان Tennō no Ryōriban اثر Hisahide Sugimori، زندگی آشپز امپراتوری را به تصویر می کشد. این اولین بار در TBS در 26 آوریل 2015، با بازی Takeru Satoh در نقش اصلی پخش شد. قسمت اول 108 دقیقه و قسمت های دوم، سوم و ششم 64 دقیقه است. این سریال به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفت و در طول زمان اجرا، بالاترین رتبه بیننده را در زمان پخش خود کسب کرد.

The Emperor's Cook (TV Mini Series 2015– ) - IMDb

توکوزو آکیاما مرد جوانی است که در حومه شهر زندگی می‌کند و به راحتی درگیر فعالیت‌هایی می‌شود که برایش جالب است، اما به سرعت علاقه‌اش را از دست می‌دهد و ادامه می‌دهد و برای خانواده‌اش دردسر ایجاد می‌کند. او برای آموزش نظم و انضباط با یک خانواده بازرگان ازدواج می کند و همسرش به تدریج شخصیت او را دوست می دارد.

The Emperor's Cook (TV Mini Series 2015– ) - IMDb

اما توکوزو دوباره عاشق می شود: این بار آشپزی. همانطور که او کالاها را به آشپزخانه ارتش تحویل می دهد، سرآشپز ارتش او را با کتلت آشنا می کند که توکوزو را وادار می کند تا این هنر را یاد بگیرد. او تصمیم می گیرد همسرش را برای تحصیل آشپزی در توکیو ترک کند. در میان سختی و تحقیر، مرد جوانی که هرگز احساس نمی‌کرد مجبور به کار کردن است، رویای خود را برای تبدیل شدن به آشپز امپراتور در تنها 25 سالگی حفظ می‌کند.

Current Japanese Drama 2015] The Emperor's Cook/Tenno no Ryoriban 天皇の料理番 -  Page 14 - Japan - Soompi Forums

این درام در مکان های مختلفی در ژاپن (از جمله فوکوشیما، ایباراکی، کوبه، اوکایاما) و در فرانسه فیلمبرداری شد. Takeru Satoh برای به تصویر کشیدن این شخصیت در کلاس های آشپزی شرکت کرد و صحنه های آشپزی را بدون نیاز به کار انجام داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها