کد خبر : 194796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

دانلود زیرنویس سریال The Girl from Plainville 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Girl from Plainville 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Girl from Plainville 2022 یک مینی سریال آمریکایی درام است که توسط لیز هانا و پاتریک مکمانوس ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی با بازی ال فانینگ و کولتون رایان. این سریال در 29 مارس 2022 در Hulu پخش شد. بخشی از سریال در 12 مارس 2022 در SXSW نشان داده

دانلود زیرنویس سریال The Girl from Plainville 2022 یک مینی سریال آمریکایی درام است که توسط لیز هانا و پاتریک مکمانوس ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی با بازی ال فانینگ و کولتون رایان. این سریال در 29 مارس 2022 در Hulu پخش شد. بخشی از سریال در 12 مارس 2022 در SXSW نشان داده شد. این سریال نمایشی از وقایع منجر به مرگ کنراد روی و محکومیت دوست دخترش میشل کارتر به قتل غیرعمد است.

The Girl from Plainville (TV Mini Series 2022) - IMDb

زیرنویس سریال The Girl from Plainville 2022 دختری از پلین‌ویل وقایع منجر به مرگ کنراد روی و محکومیت دوست دخترش میشل کارتر به قتل غیرعمد را بررسی می‌کند.

Elle Fanning's 'The Girl From Plainville' Trailer Release (TV Roundup) -  Variety

زیرنویس The Girl from Plainville 2022 در 15 آگوست 2019، اعلام شد که یونیورسال کیبل پروداکشنز در حال توسعه یک سریال تلویزیونی با الهام از این پرونده است که مستندساز ارین لی کار و روزنامه نگار جسی بارون به عنوان تهیه کنندگان مشاور مشغول به کار هستند.

در 7 آگوست 2020، گزارش شد که سریال سفارش مستقیم به سریال داده شده است و عنوان سریال The Girl From Plainville خواهد بود که در Hulu پخش می شود. این سریال توسط لیز هانا و پاتریک مکمانوس ساخته شده است که انتظار می رود در کنار ال فانینگ و بریتنی کاهان وارد تهیه کنندگی اجرایی را نیز بر عهده داشته باشند. Universal Content Productions، Echo Lake Entertainment، و Littleton Road Productions شرکت‌های تولیدی هستند که در تولید این سریال نقش دارند. در 14 آوریل 2021، اعلام شد که لیزا چولودنکو قرار است دو قسمت اول سریال را کارگردانی کند. در 2 سپتامبر 2021، گزارش شد که هانا، زتنا فوئنتس و پیپا بیانکو به عنوان کارگردان برای سریال محدود اضافه شدند. این سریال در 29 مارس 2022 منتشر شد.

این سریال قرار است از طریق StarzPlay در بریتانیا، اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ژاپن و آمریکای لاتین از جمله برزیل منتشر شود. و مکزیک.

The Girl From Plainville: Release Date, Trailer, and Everything You Need to  Know

پس از اعلام سفارش سریال، گزارش شد که ال فانینگ برای بازیگری انتخاب شد. در 6 مه 2021، اعلام شد که کلتون رایان در نقش اصلی به آن بازیگر پیوست. در آگوست 2021، گزارش شد که Chloë Sevigny، Norbert Leo Butz، Cara Buono، و Kai Lennox به عنوان بازیگران ثابت سریال انتخاب شدند. در 1 اکتبر 2021، اعلام شد که پیتر گرتی، مایکل موزلی، الا کندی دیویس، پرل آماندا دیکسون، کایلی لیا پیج و جف والبرگ در نقش‌های تکرارشونده به بازیگران پیوستند.

The Girl from Plainville مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. وب‌سایت جمع‌آوری بازبینی Rotten Tomatoes یک رتبه تأیید ۱۰۰٪ بر اساس ۱۹ بررسی منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۲/۱۰ گزارش کرد. در متاکریتیک، این مجموعه محدود بر اساس 16 نقد، امتیاز 75 از 100 را به دست آورده است که نشان دهنده “تحسین جهانی” است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها