کد خبر : 194550
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

دانلود زیرنویس سریال The Last Kingdom 2015 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Last Kingdom 2015 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Last Kingdom 2015 آخرین پادشاهی یک مجموعه تلویزیونی تخیلی تاریخی بریتانیایی است که بر اساس مجموعه رمان‌های داستان‌های ساکسونی اثر برنارد کورنول ساخته شده است. در سال 2015 در BBC America، BBC Two و بعداً در سال 2018 در نتفلیکس به نمایش درآمد. زیرنویس سریال The Last Kingdom 2015 سال 866

دانلود زیرنویس سریال The Last Kingdom 2015 آخرین پادشاهی یک مجموعه تلویزیونی تخیلی تاریخی بریتانیایی است که بر اساس مجموعه رمان‌های داستان‌های ساکسونی اثر برنارد کورنول ساخته شده است. در سال 2015 در BBC America، BBC Two و بعداً در سال 2018 در نتفلیکس به نمایش درآمد.

The Last Kingdom (TV Series 2015–2022) - IMDb

زیرنویس سریال The Last Kingdom 2015 سال 866 است و ورود ارتش جهنم بزرگ به بریتانیا در شرف بازتعریف رابطه بین وایکینگ ها و آنگلوساکسون ها است. پس از استقرار حکومت دانمارک در یورویک و شرق آنگلیا، نمایش عمدتاً بر مقاومت پادشاهی وسکس در برابر تهاجمات مداوم وایکینگ ها به جنوب انگلستان متمرکز است. داستان حدود 40 تا 45 سال تا پایان فصل 4 را پوشش می دهد. فصل 1 سال های 866-878، فصل 2 از 878 تا 886، فصل 3 از 893 تا 900، و فصل 4 حدود 901 تا 912 را پوشش می دهد.

قهرمان داستان (به نام آزبرت در کودکی) پس از کشته شدن برادر بزرگترش اوترد توسط دانمارکی ها، دوباره به عنوان اوترد غسل تعمید داده می شود. پدرش به همراه دیگر اشراف ساکسون نورثامبریا در نبرد با دانمارکی ها کشته می شوند. فقط عمو و نامادری او زنده می مانند. اوترد و یک دختر ساکسون به نام بریدا توسط ارل راگنار به عنوان برده به خانه اش در نورثومبریای دانمارکی برده می شوند. زمان می گذرد و دختر راگنار تایرا در شرف ازدواج است، اما هموطنان دانمارکی شب قبل از عروسی حمله می کنند و سالنی را که خانواده در آن خوابیده اند به آتش می کشند. راگنار زنده زنده سوزانده می شود و تیرا به عنوان برده گرفته می شود. تنها اوترد و بریدا از آنجا فرار می کنند که شب را در جنگل در حال مراقبت از کوره زغال سنگ گذرانده اند. مهاجمان توسط Kjartan رهبری می شوند، یک وایکینگ ناراضی که سال ها قبل توسط راگنار به دلیل ارتکاب جرمی که پسر کیارتان Sven مرتکب شده بود، از سرزمین خود تبعید کرده بود. اوترد عهد می بندد که انتقام مرگ راگنار را بگیرد، در حالی که همزمان امیدوار است ببانبرگ را از عمویش که به دنبال کشتن اوترد است تا ببانبرگ را برای خود نگه دارد، پس بگیرد. اوترد مجبور می شود بین پادشاهی اجدادش و افرادی که او را تربیت کرده اند یکی را انتخاب کند و وفاداری او دائماً مورد آزمایش قرار می گیرد.

سری اول تقریباً رویدادهای رمان‌های کورنول، آخرین پادشاهی و سوارکار رنگ پریده را پوشش می‌دهد، اگرچه آنها برای صفحه نمایش فشرده شده‌اند.  سری دوم اتفاقات رمان های کورنول، اربابان شمال و آهنگ شمشیر را پوشش می دهد. سری 3 بر اساس The Burning Land و Death of Kings ساخته شده است، اما با تغییرات قابل توجهی در داستان.

The Last Kingdom (TV Series 2015–2022) - IMDb

زیرنویس The Last Kingdom 2015 ده قسمت سری سوم تنها توسط نتفلیکس تولید شد. یکی از داوران نشان داد که این یک اثر مثبت داشت: “همراه با افزایش خاصی در ارزش‌های تولید، به ویژه در جریان درگیری حماسی پایان اپیزود که در آن تاب خوردن هر شمشیر و ضربه هر سپر محکم به خانه برخورد می‌کند، به وجود آمد.

” اضافه کرد که “بودجه خون و خون نیز افزایش قابل توجهی داشته است، تا حد زیادی به لطف ورود Skade زیبا اما روان پریش (Thea Sofie Loch Næss)”. قسمت اعظم سریال توسط استیون بوچارد نوشته شد و فیلمبرداری آن در مجارستان به پایان رسید. طبق یکی از گزارش‌ها، این قسمت‌ها کاهش سلامتی پادشاه آلفرد را پوشش می‌دهند، در حالی که او تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که بینش شدید او از یک مسیحی، ساکسون وسکس به عنوان بخشی از یک ملت باثبات انگلیسی، از او به عنوان میراثش زنده بماند. رابطه اوترد-آلفرد هسته اصلی داستان است». هر ده قسمت از سری 4 در 26 آوریل 2020 در نتفلیکس ظاهر شدند. مانند سری 3، تفاوت های داستانی قابل توجهی با کتاب ها وجود دارد.

فیلمبرداری سریال در نوامبر 2014 آغاز شد. این فیلم توسط Carnival Films برای BBC Two و BBC America تهیه شده است. نیک مورفی (شکار، شغل) تهیه کننده و کارگردان چندین قسمت است. برای نمایش وایکینگ‌ها در دریا، ماکت کشتی وایکینگ‌ها Havhingsten fra Glendalough مورد استفاده قرار گرفت. مجموعه روستای قرون وسطایی و کوه‌ها، جنگل‌ها و دریاچه‌های اطراف آن.

The Last Kingdom (TV Series 2015–2022) - IMDb

فیلمبرداری سری دوم در ژوئن 2016 در بوداپست آغاز شد. ریچارد رانکین، جرارد کرنز، تور لینداردت، میلی برادی، اریک مدسن، و پیتر مک دونالد به بازیگران خواهند پیوست. در آگوست 2016، Aftonbladet گزارش داد که بازیگران سوئدی Björn Bengtsson[26] و Magnus Samuelsson  به بازیگران اصلی خواهند پیوست. همچنین در آن ماه، گزارش شد که استفان بوچارد به عنوان تنها نویسنده فیلمنامه بازخواهد گشت و نتفلیکس به عنوان شریک تولید مشترک بین المللی برای سری دوم قرارداد امضا کرده است.

در آوریل 2018، نتفلیکس تأیید کرد که سریال سومی بر اساس کتاب‌های اربابان شمال و آواز شمشیر در حال تولید است که به طور انحصاری در سرویس پخش پخش خواهد شد، و برنارد کورنول نشان داد که به او پیشنهاد شده است که یک فیلم کوتاه داشته باشد. ظاهر بازیگر سوئدی Ola Rapace به بازیگران سریال 3 پیوست، در نقش Jarl Harald Bloodhair   کارگردان سوئدی Erik Leijonborg برای سریال 3 پشت دوربین بود، او در چندین سریال تلویزیونی سوئدی با Rapace همکاری کرده است.

در 26 دسامبر 2018، سریال برای سری چهارم توسط نتفلیکس تمدید شد.

در 7 جولای 2020، این سریال برای سری پنجم توسط نتفلیکس تمدید شد. در 30 آوریل 2021، اعلام شد که این مجموعه با سری پنجم به پایان می رسد. فیلمبرداری فصل 5 در ژوئن 2021 به پایان رسید.

وقایع اصلی سلطنت آلفرد کبیر و وارثانش به خوبی ثبت شده است، و تعدادی از مردان به نام اوترد از قلعه بامبورگ حکومت کردند، که برجسته ترین آنها اوترد جسور بیش از یک قرن بعد بود. افرادی که به عنوان “دانمارکی” شناخته می شوند از بسیاری از نقاط دانمارک و اطراف آن، از جمله جنوب سوئد و نروژ آمده اند. مورخان معتقدند که مهاجمان دانمارکی نورثامبریا از یوتلند دانمارک، همانطور که در کتاب های کورنول ذکر شده است، و همچنین برخی از جزایر دانمارک و شرق دانمارک (جنوب سوئد) آمده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها