کد خبر : 206094
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

دانلود زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 زیرنویس سریال کره ای از طریق تاریکی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ با بازی کیم نام گیل، جین سون کیو و کیم سو جین است. این بر اساس کتاب غیرداستانی 2018 با همین عنوان نوشته شده توسط اولین مجرم جنایتکار کره ای کوون ایل یونگ

دانلود زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 زیرنویس سریال کره ای از طریق تاریکی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ با بازی کیم نام گیل، جین سون کیو و کیم سو جین است. این بر اساس کتاب غیرداستانی 2018 با همین عنوان نوشته شده توسط اولین مجرم جنایتکار کره ای کوون ایل یونگ و روزنامه نگاری که به نویسنده تبدیل شده است، کو نا مو، که تجربیات میدانی کوون را برجسته می کند. از 14 ژانویه تا 12 مارس 2022 در روزهای جمعه و شنبه ساعت 22:00 (KST) تلویزیون SBS پخش شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 این در مورد یک پروفایل جنایتکار است که برای تعیین الگوهای رفتاری قاتلان زنجیره ای تلاش می کند. کیم نام‌گیل در نقش سونگ ها یونگ، نمایه‌گر تیم تحلیل رفتار مجرمانه در بخش تحقیقات علمی پلیس کلان شهر سئول (SMPA).

زیرنویس سریال Through the Darkness 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Through the Darkness 2022 ریون در نقش جونگ وو جو، شخصی که اطلاعاتی را ارائه می دهد و داده های حوادث مختلف را تجزیه و تحلیل می کند. او بعداً به تیم ها یونگ و یانگ سو می پیوندد. جونگ سون-به عنوان نام ایل یونگ، جوانترین عضو واحد تحقیقات سیار که بدون قید و شرط به تائه گو احترام می گذارد و دنبال می کند، برنده شد.

زیرنویس Through the Darkness 2022 - بلو سابتايتل

سریال کره ای از طریق تاریکی 2022 در ابتدا گزارش شده بود که این سریال احتمالاً در اکتبر 2021 پخش می شود. اما بعداً در نوامبر تأیید شد که در 14 ژانویه 2022 پخش خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها