دانلود زیرنویس فیلم A Jazzman’s Blues 2022 – بلو سابتايتل
دانلود زیرنویس فیلم A Jazzman’s Blues 2022 فیلمهای تایلر پری از زمان اولین فیلم او در سال 2005 با فیلم «دفترچه خاطرات یک زن سیاهپوست دیوانه» در برابر منتقدان ثابت شدهاند. و با این حال، رسانه هایی مانند این مدام نویسندگانی را برای بررسی آنها تعیین می کنند. تا حدی به این دلیل که این
دانلود زیرنویس فیلم A Jazzman’s Blues 2022 فیلمهای تایلر پری از زمان اولین فیلم او در سال 2005 با فیلم «دفترچه خاطرات یک زن سیاهپوست دیوانه» در برابر منتقدان ثابت شدهاند. و با این حال، رسانه هایی مانند این مدام نویسندگانی را برای بررسی آنها تعیین می کنند. تا حدی به این دلیل که این کاری است که آنها انجام می دهند. اما او همیشه خالقی بوده که علاقه انتقادی را می طلبد. جذابیت پوپولیستی اثر، اخلاق گرایی شبه انجیلی گاهی تندش، تئاتری بودن گاه و بیگاه آن (که ریشه های هنری پری را روشن می کند)؛ همه اینها ارزش در نظر گرفتن را دارد حتی زمانی که کار انتظارات خاصی را برآورده نمی کند.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم A Jazzman’s Blues 2022 حرکت پری به جریان اصلی هالیوود از طریق ایفای نقش در فیلم های خبرساز از «دختر رفته» تا «به بالا نگاه نکن» ممکن است مخاطبان را برای کارهای کارگردانی او افزایش داده باشد. و با قرارداد اخیر او با نتفلیکس، این کار کارگردانی وارد قلمرو جدیدی شده است. تصویر جدید او، «یک جازمن بلوز» که پری در آن حضور ندارد، برگرفته از فیلمنامهای است که او میگوید ۲۷ سال پیش نوشته است. پری در یک حضور اخیر در «The Today Show» گفت: «من باید در کاری که قبلا انجام میدادم استراتژیک باشم، بنابراین باید مطمئن میشدم که پس از یک ضربه پس از ضربه، ضربهای پشت سر هم داشته باشم، بنابراین این یکی را فقط میخواستم. وقتم را بگیرم و آن را در لحظه مناسب انجام دهم.» او میگوید گفتن این داستان اکنون ضروری شد زیرا پری شاهد ممنوعیت کتاب معاصر بود، تحریف تاریخ سیاهپوستان، «یکسان سازی بردهداری و جیم کرو» یکی از جنبههای آن چیزی بود که بهویژه او را آزار میداد.
از همان پلانهای آغازین «یک جازمن بلوز» نشان میدهد که پری به عنوان یک فیلمساز تسلط واقعی داشته است. چیدمان داستان یک قاب است، شاید چیزی درست از جان گریشام: زمانی در گذشتهای نه چندان دور، یک زن سیاهپوست از سوی دادستان کل کنونی هوپول، جورجیا، در تلویزیون به تماشای یک برنامه سیاسی مینشیند و دیدگاههای نژادپرستانه او را تحقیر میکند. با این وجود، این پیرزن به زودی در دفتر مرد حاضر می شود و مشتی نامه به همراه دارد و درخواستی می کند. این بوروکرات در کمال ناباوری میگوید: «شما از من میخواهید به قتلی که بیش از 40 سال پیش رخ داده است، رسیدگی کنم. (از آنجایی که اتفاق می افتد، زن همه چیز را می داند اما قصد پرس و جو را به عنوان یک درس دارد.) ما به سال 1937، و یک جامعه سیاهپوست روستایی، و بسیاری از ناراحتی ها برگشتیم.
مرد جوان حساس و آزمایشی با نام مستعار بایو (جاشوا بون) از خانواده ای از نوازندگان دوره گرد می آید. از جمله پدری که میگوید: «پسر باید در مقطعی سختگیری را یاد بگیرد». این واقعیت که بون می تواند آواز بخواند اما نمی تواند بنوازد، او را مورد تحقیر آن پدر و برادر بون ویلی ارل (آستین اسکات) قرار می دهد. با دومی، حال و هوای واقعی قابیل و هابیل در جریان است. بخت خوب به شکل لیآن (سولیا فایفر) به بون لبخند می زند، یک طرد شده از نوع متفاوت. بون در یکی از نامههایش میگوید: «هنوز میتوانم بوی اسطوخودوس و مهتاب را حس کنم». برای مدت کوتاهی این دو عشق پنهانی با هم دارند. او به او یاد می دهد که چگونه بخواند. اما او توسط مادر بخل او ربوده می شود که او را به شمال می برد و دختری را که می تواند سفید پوست را قبول کند، با یک قفقازی مرفه ازدواج می کند. سال 1947 بایو و لی آن را به هم می پیوندند. “این سیاهپوستان اینجا چه مشکلی دارند؟” از یکی از اعضای جدید LeAnne می پرسد که کی بایو آنقدر پیشرو است که در آشپزخانه یک خانواده سفیدپوست بنشیند؟ نماینده ای از مجریان قانون محلی پاسخ می دهد: “اوه، ما آنها را در صف نگه می داریم.”
زیرنویس A Jazzman’s Blues 2022 پس از چند چرخش و بازگشت به اندازه کافی پنهانی به فعالیت های عاشقانه بین بایو و لین، مادر لین فعالانه تلاش می کند تا بایو را لینچ کند. این موضوع به این ترتیب مجبور شد، بایو به شمال فرار کند. (او در واقع در خانهای که مامان هتی تأسیس کرده بود خوب بود.) و با گذشت زمان، آواز بایو شروع به ثمربخشی میکند. او جازمن این عنوان است، اما موفقیت او به عنوان یک خواننده، درد از دست دادن عشقش را جبران نمی کند. تنش بین او و ویلی ارل نوازنده ترومپت افزایش می یابد، به خصوص که ویلی ارل به هروئین روی می آورد. و پس از آن موضوع یک نوزاد وجود دارد. و از یک دیدار بد بخت برگشته به خانه.
در حالی که کارگردانی لحن نرم و اغلب پرتنشی دارد (در حالی که گاهی اوقات در کنار هم قرار گرفتن های عجیب و غریبی را ارائه می کند، مانند یک رقص در کلوپ شبانه با مضمون «جنگل»)، فیلمنامه پری نت های زیادی را درست روی بینی می زند (یک بوکر جاز سفید وجود دارد. چه کسی یهودی است که از هولوکاست فرار کرده است) و چرا که نه. همچنین مشاهدات زیرکانه زیادی در مورد روانشناسی نژادپرستی دارد. صحنه ای که در آن لی آن، که زندگی یک زن سفیدپوست را می گذراند، یک “خانواده” تیره پوست را سرزنش می کند، واقعاً دلهره آور است. عاشقان ستارهدار فیلم در حلقه نژادپرستی آمریکایی گرفتار شدهاند و وجودشان با میل به فرار تعریف میشود. فرار یک مفهوم عاشقانه است و مطمئناً این فیلم جنبه عاشقانه خود را دارد. اما در زیر صحنهها، از جمله موسیقی مجلل آرون زیگمن و فیلمبرداری تقریباً رویایی برت پاولاک، خشم واقعی در مورد بیمعنای نفرتی که تاریخ ما را تعریف کرده است، وجود دارد.
برخی از منتقدان پری را با داگلاس سیرک مقایسه کرده اند. این یک قیاس مغالطه آمیز است که در نهایت نوعی توهین به هر دو فیلمساز است. هر یک از این داستان نویسان آگاهی اجتماعی را در سبک هایی به کار می گیرند که کاملاً از یکدیگر متمایز هستند. و «یک جازمن بلوز» ثابت میکند که وقتی پری خودش را به شیوهای خاص به کار میگیرد، کارش میتواند کاملاً مستقل باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0