کد خبر : 126595
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

درد امروز سیل‌زدگان درد مشترک همه مردم ایران اسلامی است

درد امروز سیل‌زدگان درد مشترک همه مردم ایران اسلامی است

ایسنا/کردستان امام جمعه موقت سنندج گفت: درد امروز سیل زدگان درد مشترک همه مردم ایران اسلامی است و هر مؤمن و مسلمانی باید دلسوز شرایط و وضعیت برادر دینی خود باشد و یاری‌اش کند. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز، در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه  اظهار کرد: مردم کشور امروز همچون

ایسنا/کردستان امام جمعه موقت سنندج گفت: درد امروز سیل زدگان درد مشترک همه مردم ایران اسلامی است و هر مؤمن و مسلمانی باید دلسوز شرایط و وضعیت برادر دینی خود باشد و یاری‌اش کند.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز، در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه  اظهار کرد: مردم کشور امروز همچون روزهایی که در کرمانشاه زلزله شد فداکاری و از خود گذشتگی خود را در کمک به سیل زدگان استان گلستان نشان دادند.

وی با بیان اینکه باید به مردم فهیم کشور در این شرایط درود فرستاد که همیشه در حمایت از نیازمندان پیشقدم هستند، اعلام کرد: وظیفه هر مسلمانی است که در این روزهای سخت به کمک مردم سیل زده استان گلستان بشتابد.

وی عنوان کرد: حضور همه ارگان‌های نظامی، دولتی، خدماتی، بازاریان، کسبه، کارگران و دیگر اقشار مردم در کمک به مردم سیل زده استان گلستان جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه رجب بیان کرد: رجب ماه خدا، شعبان ماه رسول خدا (ص) و رمضان ماه امت رسول الله(ص) است.

وی تأکید کرد: خداوند امت رسول الله(ص) را امت وسط، معتدل، میانه رو و یاری دهنده نامی‌ده است چون امتی است که خدا از آنها تمجید می‌کند و چه درجه‌ای برای امت رسول الله(ص) بالاتر از اینکه برای دیگر امت‌ها شهادت می‌دهند و میانجی می‌شوند.

خطیب موقت جمعه سنندج با اشاره به اینکه فصل بهار موجب تفکر و تقویت ایمان مؤمن می‌شود، یادآور شد: بوی رستاخیز از بهار می‌آید و فصلی است که مؤمن با دیدن هر گل به نیروی قدرت خدا فکر می‌کند و ایمان می‌آورد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها