کد خبر : 197551
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

راهنمای خرید باربیکیو

راهنمای خرید باربیکیو

  باربیکیو را می‌توان یک ابزار تخصصی برای آماده کردن کباب دانست. اما شما می‌توانید برای آماده کردن بسیاری از غذاها از باربیکیو استفاده کنید. باربیکیو ذغالی محبوب‌ترین نوع باربیکیو است. برای خرید باربیکیو ذغالی به راحتی می‌توانید به تولیدی و همچنین فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. آماده کردن کباب بر روی زغال موجب به وجود

 

باربیکیو را می‌توان یک ابزار تخصصی برای آماده کردن کباب دانست. اما شما می‌توانید برای آماده کردن بسیاری از غذاها از باربیکیو استفاده کنید. باربیکیو ذغالی محبوب‌ترین نوع باربیکیو است. برای خرید باربیکیو ذغالی به راحتی می‌توانید به تولیدی و همچنین فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. آماده کردن کباب بر روی زغال موجب به وجود آمدن عطر و طعم بهتری در غذا می‌شود. اما گاهی اوقات نیاز به سرعت بیشتر برای آماده کردن کباب و همچنین سهولت در استفاده از باربیکیو، موجب می‌شود که افراد از باربیکیو گازی استفاده کنند. باربیکیو گازی می‌تواند مستقیماً به گاز شهری و سیستم لوله کشی گاز متصل شود. همچنین می‌توان باربیکیو گازی را به سیلندر یا همان کپسول گاز متصل نمود. در این میان ویلا سازه یک ابتکار خلاقانه به خرج داده است، این تولیدی کباب پزهایی را طراحی و تولید کرده است که به‌صورت دوگانه سوز هستند. شما می‌توانید باربیکیو کباب پز خود را به‌صورت گازسوز و همچنین ذغالی مورد استفاده قرار دهید. در این شرایط در واقع شما با خرید یک محصول به‌صورت هم‌زمان دو محصول را در اختیار خواهید داشت. در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید از سوخت گاز یا زغال برای تهیه کباب و پخت غذاهای مختلف در باربیکیو یا کباب پز استفاده کنید . 

 

برای راهنمایی خرید باربیکیو همراه ما باشید.

آیا می دانید که اصلی ترین و مهمترین مزیت ها و معایب مربوط به باربیکیو کدام می باشد؟

 

باربیکیو یا کباب پز یکی از تجهیزت پخت و پز مورد استفاده در بسیاری از ویلاها و باغ ها می باشد که شما می توانید به کمک این دستگاه گوشت و غذای مورد نظر خود را در دمای مناسب، به بهترین و خوشمزه ترین شکل ممکن پخته و آن را نوش جان نمایید. این وسیله پخت و پز را می توانید با خود حمل کرده و در هر مکانی که دوست دارید آن را روشن کرده و بی نظیرترین کباب ها را به همراه دوستان و نزدیکان خود آماده نمایید.

جالب است بدانید که باربیکیو در اصل به یک نوع روش پخت و پز گفته می شود که امروزه به این وسیله پخت و پز نیز باربیکیو می نامند. شما می توانید گوشت قرمز یا سفید خود را در حرارت غیر مستقیم کباب کرده و لذت واقعی کباب را برای خود به ارمغان آورید. دیگر وقت آن رسیده است که برای دورهمی ها و تفریحات خود، یکی از شیک ترین و مناسب ترین انواع این تجهیزات کباب پز را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین توصیه می شود که قبل از خرید باربیکیو، حتما در مورد انواع و اندازه های مختلف مربوط به این دستگاه پخت و پز، اطلاعات کافی را به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید باربیکیو و انواع این تجهیزات کباب پز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

انواع باربیکیو

 

خرید باربیکیو همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، یکی از مهمترین اقداماتی می باشد که با فرارسیدن فصل تابستان، بسیاری از مردم به دنبال آن هستند. توجه داشته باشید که باربیکیو بر اساس نوع سوخت خود به دو دسته تقسیم بندی می شود که خریداران می توانند با توجه به ویژگی ها مربوط به هر یک از انواع این وسیله های پخت و پز، بهترین مدل آن را تهیه کنند. از مهمترین انواع باربیکیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

–         باربیکیو ذغالی: پخت و پز با حرارت طبیعی – وزن بالا – تهیه شده از آجر، سنگ و فلز – قابلیت شستشو

 

–         باربیکیو گازی: دارای وزن کمتر – مناسب برای استفاده در بالکن- قابلیت استفاده از گاز شهر – پخت و پز بسیار آسان – قابلیت شستشو

مزیت ها و معایب استفاده از باربیکیوها

 

افرادی که قصد خرید باربیکیو را دارند، می توانند راجع به مزیت ها و معایب مربوط به این وسیله پخت و پز اطلاعات مدنظر خود را به دست آورده و سپس فرایند خرید را طی کنند. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به استفاده از این وسیله پخت و پز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مزایای باربیکیو ذغالی

 

–         قابلیت حمل دارد

 

–         هزینه احداث آن بسیار کم می باشد

 

–         غذا و گوشت را آهسته و نرم می پزد

 

–         در طرح و انواع مختلف به فروش می رسد

 

–         طعم غذا خوشمزه و دودی می شود.

 

مزایای باربیکیو گازی

 

–         در ابعاد بسیار متنوعی طراحی می شود

 

–         به سرعت سرد و به سرعت گرم می شود

 

–         نصب و راه اندازی آن بسیار راحت و سریع می باشد

 

–         شما می توانید شعله را به دلخواه خود کم و زیاد کنید

 

–         خاکستر کمتری را می توانید مشاهده کنید.

 

همچنین در نظر بگیرید که باربیکیو در کنار مزیت های خود، می تواند یک سری از معایب را نیز داشته باشید که عبارتند از:

 

معایب باربیکیو ذغالی

 

–         دود زیادی را ایجاد می کند

 

–         روشن شدن ذغال ها زمان زیادی را می طلبد

 

معایب باربیکیو گازی

 

–         طعم غذا دودی نخواهد بود

 

–         قیمت نسبتا بالایی را دارد

اندازه های مختلف باربیکیو

 

جالب است بدانید که باربیکیوهای موجود در وب سایت ما از ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی برخوردار می باشد به طوری که شما هم می توانید قبل از خرید باربیکیو مدنظر خود، به این موضوع توجه لازم را داشته باشید. از مهمترین انواع باربیکیو بر اساس ابعاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

–         باربیکیو معمولی: ابعاد مربوط به این مدل از باربیکیوها 40*45 سانتی متر بوده که قیمت بسیار مناسبی را داشته و می توانید در مهمانی های خود به راحتی از این وسیله پخت و پز استفاده کنید.

 

–         باربیکیو پزرگ: مصرف سوخت مربوط به این مدل از باربیکیوها بالا بوده و مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد که معمولا در ویلاها و باغ ها از آن استفاده می شود.

 

–         باربیکیو قابل حمل: این مدل از باربیکیو مناسب برای پخت و پز غذای 4 نفر بوده و شما می توانید در مسافرت های خود نیز آن را به همراه داشته و در دل طبیعت کباب های خوشمزه ای را برای خود آماده کنید.

راهنمای خرید باربیکیو

 

اگر شما هم قصد دارید تا در روزهای آینده اقدام به خرید باربیکیو نمایید، می توانید چنین فرصت طلایی را مورد توجه خود قرار داده و همین حالا بر روی یکی از متنوع ترین انواع این تجهیزات پخت و پز کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه نمایید.

 

فروشگاه پیش روی شما یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه عرضه انواع باربیکیو بوده که شما می توانید از صفحه ی نخست اقدام به بررسی انواع این تجهیزات داشته و سپس مناسب ترین آن را انتخاب کرده و تهیه کنید. توصیه می شود که در هنگام خرید باربیکیو، به یک سری از مهمترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشید که عبارتند از:

 

–         نوع باربیکیو

 

–         اندازه ی مربوط به باربیکیو

 

–         محلی که می خواهید از باربیکیو استفاده کنید.

 

–         نظرات دیگر خریداران را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین شما می توانید به راحتی از همین فروشگاه، در خصوص قیمت مربوط به باربیکیو اطلاعات دقیقی را به دست آورده و با در نظر گرفتن بودجه ای که برای خرید این وسیله کنار گذاشته اید، بهترین و شیک ترین باربیکیو را تهیه و خریداری نمایید.

 

منبع: ویلاسازه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها