کد خبر : 130391
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

رزنجانی‌ها هنوز هم سهام‌شان را می‌فروشند

رزنجانی‌ها هنوز هم سهام‌شان را می‌فروشند

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۲ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۸ درصد به فروش سهام اختصاص یافت. اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۱۶ تا ۲۰ اسفندماه)، اظهار کرد: ارزش معاملات هفته گذشته ۴۹ درصد نسبت به هفته ماقبل رشد یافته، به طوری که

زنجانی‌ها هنوز هم سهام‌شان را می‌فروشند

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۲ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۸ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (۱۶ تا ۲۰ اسفندماه)، اظهار کرد: ارزش معاملات هفته گذشته ۴۹ درصد نسبت به هفته ماقبل رشد یافته، به طوری که در هفته گذشته ۱۵۴ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۲۱۰ سهم و حق‌تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی افزود: مجموع ارزش معاملات در بازه زمانی مذکور بیش از ۱۱۹۶ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۱۷۴ هزار ریال بود. ۴۲ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۸ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

این مسئول با اشاره به ارزش خرید و فروش‌های انجام‌ شده، ادامه داد: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت بیش از ۵۰۳ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۷۹۱ هزار ریال و ارزش سهام فروخته ‌شده نیز بیش از ۶۹۲ میلیارد و ۶۴۸ میلیون و ۳۸۲ هزار ریال است.

نجفی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۹ تا ۱۳ اسفندماه) تصریح کرد: در این مدت نیز در مجموع ۷۴ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۳۰۷ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۷۹۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام بورس منطقه‌ای زنجان، سهام‌داران زنجانی در هفته  ۲ تا ۶ اسفند، ۹ تا ۱۳ اسفند و ۱۶ تا ۲۰ اسفندماه بیشتر اقدام به فروش کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها