کد خبر : 174142
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

رویکرد سپاه مهارت‌افزایی و آموزش سربازان است

رویکرد سپاه مهارت‌افزایی و آموزش سربازان است

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در جذب و در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان بیشتر به سمت مهارت‌افزایی و آموزش سربازان بوده است. سردار مجتبی فدا، ظهر امروز(شنبه-۲۷ آذر) در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز که در سپاه حضرت

رویکرد سپاه مهارت‌افزایی و آموزش سربازان است

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در جذب و در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان بیشتر به سمت مهارت‌افزایی و آموزش سربازان بوده است.

سردار مجتبی فدا، ظهر امروز(شنبه-۲۷ آذر) در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز که در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره هر سال به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در سطح کل کشور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه بخش اعظم بدنه نیروهای مسلح را سربازان تشکیل می‌دهند این جشنواره هرسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در سطح نواحی، یگان‌ها و لشکر و سپس در سطح استانی و نیروهای مسلح برگزار می‌شود و سربازان منتخب و نمونه در عرصه سازندگی، جهاد، علمی، فرهنگی و تخصصی انتخاب می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در جذب و در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان بیشتر به سمت مهارت‌افزایی و آموزش سربازان بوده است.

فدا ادامه داد: همان‌طور که خانواده‌ها در جریان هستند، محیط خدمت سربازی به برکت انقلاب اسلامی به سمتی حرکت کرده است که سربازان در محیطی مثل دانشگاه، آموزش می‌بینند و برای جذب در بازار کار آماده می‌شوند.

وی افزود: سربازان به دلخواه خود در یگان‌ها پذیرش و جذب و در رده‌های سپاه پاسداران به کارگیری می‌شوند و در حین خدمت دوره‌های مهارت‌آموزی نیز فرا می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: سربازان در حین خدمت دوره‌های مهارت‌آموزی نیز فرا می‌گیرند و در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان آموزش دیده و گواهی دریافت می‌کنند و بعد از خدمت مقدس سربازی می‌توانند مشغول به کار و فعالیت شوند.

‌دوران سربازی دوران خواب و غفلت نیست

همچنین حجت‌الاسلام محمدی، جانشین نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، در این جشنواره اظهار کرد: واژه سربازی واژه بسیار ارزشمندی است که شهید سلیمانی هم گفت «بر مزار من هم همان واژه سرباز را بنویسید و افتخار و آرزو ما این است در کنار شما سربازان، سرباز ولایت و اسلام باشیم».

وی افزود: دوران سربازی فرصت و نقطه عطفی در زندگی شما و حلقه وصلی بین دوران جوانی و زندگی اجتماعی است و دوران بعد از خدمت مقدس سربازی، آنچه که از فرصت‌ها فراهم است باید استفاده شود. این دوران از یک طرف مورد طمع شیطان است و گفته شده در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، افزود: دوران جوانی به خصوص در سربازی دوران هوشیاری است، دوران خواب و غفلت نیست، چرا که این فرصت‌ها به سرعت می‌گذرند و از جمله فرصت‌ها و نعمت‌هایی هستند که خداوند در اختیار ما قرار داده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها