کد خبر : 208781
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

زنگ هشدارِ کاهش روزهای عاری از آلودگی در کاشان به صدا درآمد

زنگ هشدارِ کاهش روزهای عاری از آلودگی در کاشان به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، الهیار دولتخواه اظهار داشت: موضوع خرید و نصب دستگاه سنجش کیفیت هوای کاشان از گذشته تا کنون مطرح بوده و در واقع یکی از ابزار تصمیم گیری در خصوص موضوعات مربوط به آلودگی هوا  است. وی با بیان اینکه خرید این دستگاه مستلزم تخصیص اعتبار است و می‌بایست هزینه آن

زنگ هشدارِ کاهش روزهای عاری از آلودگی در کاشان به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، الهیار دولتخواه اظهار داشت: موضوع خرید و نصب دستگاه سنجش کیفیت هوای کاشان از گذشته تا کنون مطرح بوده و در واقع یکی از ابزار تصمیم گیری در خصوص موضوعات مربوط به آلودگی هوا  است.

وی با بیان اینکه خرید این دستگاه مستلزم تخصیص اعتبار است و می‌بایست هزینه آن از طریق استان تامین شود افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان، اعتباری برای موضوعات محیط زیست مصوب و مقرر شد مبلغی از این اعتبار هم برای خرید و نصب یک دستگاه سنجش آلودگی کاشان اختصاص یابد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست کاشان تصریح کرد: ریزگردها، آلایندگی ناشی از تردد خودروها، شهرسازی و نابودی پوشش گیاهی و درختان سبز و همچنین افزایش احداث شرکت های صنعتی زنگ هشدارِ کاهش روز های عاری از آلودگی در کاشان است.

دولتخواه خاطرنشان کرد: متاسفانه صنایع تولیدی در کاشان نسبت به مدیریت فاضلاب و یا پسماندها اقدامات لازم را انجام نمی دهند.

وی یادآور شد: مادامی که  پدیده وارونگی هوا در زمستان، ریز گردها، ترافیک و آلایندگی صنایع حل نشود، نمی توان برای منطقه کاشان هوای سالم و پاک متصور شد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها