کد خبر : 176923
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

ساخت خط آپ‌کست برای نخستین بار در کشور

ساخت خط آپ‌کست برای نخستین بار در کشور

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متخصصان چهارمحال و بختیاری نخستین بار در کشور خطوط ریخته‌گری آپ‌کست را راه‌اندازی و روانه بازارهای داخلی و خارجی کردند. بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی اظهار کرد: این واحد صنعتی ۹۰ درصد خطوط ریخته‌گری و ۲۰ درصد خطوط ماشین‌آلات

ساخت خط آپ‌کست برای نخستین بار در کشور

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متخصصان چهارمحال و بختیاری نخستین بار در کشور خطوط ریخته‌گری آپ‌کست را راه‌اندازی و روانه بازارهای داخلی و خارجی کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی اظهار کرد: این واحد صنعتی ۹۰ درصد خطوط ریخته‌گری و ۲۰ درصد خطوط ماشین‌آلات کشور را تولید می‌کند.

وی افزود: با استفاده از این خطوط شمش کاتد در کوره‌های القایی ذوب می‌شود و توسط ریخته‌گری پیوسته به صورت عمودی به مفتول هشت تا ۳۰ میلیمتری تبدیل می‌شود.

رستمی تصریح کرد: همچنین در این شرکت انواع ماشین‌آلات تخصصی سیم و کابل کشور شامل بانچر، اکسترودر و مفتول آلومینیوم تولید می‌شود.

وی ادامه داد: ماشین اکسترودر از دستگاه‌های اصلی خط تولید سیم و کابل است که برای انجام کار روکش‌زنی مواد، پلاستیک و فوم بر روی مفتول مسی و آلومینیمی در ظرفیت تولید متفاوت، طراحی و به مشتریان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در این شرکت ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند و سالیانه ۷۰ نوع ماشین‌آلات تخصصی سیم و کابل کشور در این شرکت تولید می‌شود.

فرآیند ریخته‌گری رو به بالای اتوکمپو (Outokumpu)، در سطح جهانی به عنوان ریخته گری آپ کست (upcast) شناخته می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها