کد خبر : 175241
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

ساخت سایت پناهندگان در نیاتک از سوی کمیسار عالی سازمان ملل متحد

ساخت سایت پناهندگان در نیاتک از سوی کمیسار عالی سازمان ملل متحد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فلیپو گراندی در بازدید از روند عملیات ساخت اردوگاه اسکان موقت پناهندگان در نیاتک زابل گفت: برای ساخت یک سایت در نیاتک ۱۱ میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته شده که بیش از نیمی از آن از سوی کمیسار عالی سازمان ملل متحد تامین شده است. به گزارش ایسنا- کمیسر عالی سازمان ملل

ساخت سایت پناهندگان در نیاتک از سوی کمیسار عالی سازمان ملل متحد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فلیپو گراندی در بازدید از روند عملیات ساخت اردوگاه اسکان موقت پناهندگان در نیاتک زابل گفت: برای ساخت یک سایت در نیاتک ۱۱ میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته شده که بیش از نیمی از آن از سوی کمیسار عالی سازمان ملل متحد تامین شده است.

به گزارش ایسنا- کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان افزود: همکاری سخاوتمندانه ایران در پناه دادن به مردم مظلوم افغانستان ستودنی بوده و نهادهای بین المللی در امور پناهندگان در کنار این کشور هستند.

فلیپو گراندی بیان کرد: در این سایت قرار است در کنار پناهندگی؛ موضوعاتی مانند بهداشت، آموزش و معیشت این افراد مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با بیان اینکه همکاری سخاوتمدانه ایران در پناه دادن به مردم مظلوم افغانستان ستودنی است ادامه داد:مسائل و مشکلات کشورهای مختلف توسط سازمان ملل متحد رصد می شود.

وی خاطرنشان کرد:همچنین سازمان ملل در تلاش است تا ثبات به کشور افغانستان نیز بازگردد.

فلیپو گراندی کمیسر عالی آژانس بین المللی امور پناهندگان سازمان ملل به همراه هیاتی روز گذشته وارد سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار قرار گرفت و پس از برگزاری نشستی با معاون استاندار این استان به منظور بازدید از محل ساخت اردوگاه پناهندگان افغانستانی در نیاتک، عازم منطقه سیستان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها