کد خبر : 206529
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۵:۵۲

سازنده پله گرد فلزی:

سازنده پله گرد فلزی:

  سازندگان در این صنعت چندین وظیفه مهم بر عهده دارند که به چندین بخش اصلی تقسیم می شود. ابتدا سازنده پله گرد فلزی باید در طراحی و درست درآوردن نقشه اولیه راه پله به تمامی جزئیات و موانع سر راه دقت و توجه داشته باشد و هر مانعی را چاره ای بیاندیشد. به گونه

 

سازندگان در این صنعت چندین وظیفه مهم بر عهده دارند که به چندین بخش اصلی تقسیم می شود. ابتدا سازنده پله گرد فلزی باید در طراحی و درست درآوردن نقشه اولیه راه پله به تمامی جزئیات و موانع سر راه دقت و توجه داشته باشد و هر مانعی را چاره ای بیاندیشد. به گونه ای که به ظاهر راه پله آسیبی وارد نشود.

 و در عین واحد ایمنی پله فلزی مورد نظر در سطوح بالا و کاملا استاندارد حفظ شده باشد برای انجام این کار واجب است که سازنده از محل اجرای راه پله بازدید حضوری به عمل بیاورد در غیر این صورت باید کارفرما یا مهندس ساختمانی نقشه دقیق ابعاد محل پروژه مربوط به پله دوبلکس را داشته باشد و به سازنده بدهد. چون در زمینه اجرای به خصوص پله گرد فلزی اگر در محاسبات بی دقتی رخ دهد نتیجه مد نظر کار به درستی انجام نخواهد شد و با آن چیزی که ما در ذهن داریم تفاوت های فاحشی خواهد داشت.

نصب پله گرد:

نصب راه پله در اکثر مواقع توسط خود سازنده پله گرد فلزی صورت می گیرد و بابت آن مبلغی را در قرارداد ذکر خواهد کرد مگر اینکه بنا به درخواست مشتری نصب توسط خودش یا آهنگر مد نظر خودش انجام گیرد که پله گرد نوربخش این موضوع را تائید نمی کند به دلیل تجربه و عواقب بد این کار که به طور حتم در کیفیت پله دوبلکس تاثیر گذار می باشد.

مقدار اجرت سازنده پله:

مبلغ مشخص و حساب شده ای ندارد ولی به دلیل نوع محصول سفارش شده و کیفیت کاری هر سازنده مقدار در بالا و پایین شدن قیمت بین کارگاه های ساخت پله متفاوت از هم می باشد مخصوصا در اجرایی کردن طرح های خاص و دکوراتیو و تفاوت کیفیت بین دو آهنگر زمانی مشخص می شود که در یک ابعاد مشخص یکی قادر به اجرای پله نیست ولی دیگری به درستی راه پله ای درخور و استاندارد را اجرا می کند پس بهتر است قبل از سفارش محصول از چند سازنده مشورت های لازم را به جا بیاورید. که در قیمت پله پیچ در سال 1401 به این موضوع و هزینه ساخت هر مدل به صورت کاملا جداگانه اشاره شده است فقط شما از قبل باید بدانید که کدام نوع را می پسندید و بهترین مدل برای فضای شما کدام است.

کلام آخر:

سازنده پله گرد فلزی نه تنها باید در کار خود سریع باشد بلکه کیفیت محصول هم در زمان کم اجرا باید مطلوب و قابل قبول از نظر دید هر بیننده ای باشد پس ابعاد تعیین شده از نظر پله گرد فلزی نوربخش در ارتفاع هر کف پله بین17تا18 سانت و پاخور هم بین 35تا45سانتی متر می باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها