کد خبر : 175992
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

سامانه بارشی مستقر در کرمانشاه تضعیف شده/ انتظار بارش بیشتری داشتیم

سامانه بارشی مستقر در کرمانشاه تضعیف شده/ انتظار بارش بیشتری داشتیم

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتظار بارندگی بیشتری از سامانه ناپایداری که بر جو کرمانشاه حاکم است داشتیم، گفت: متاسفانه این سامانه بارشی تضعیف شده است. علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه ناپایداری که از روز گذشته (26 آذر) جو استان را تحت

سامانه بارشی مستقر در کرمانشاه تضعیف شده/ انتظار بارش بیشتری داشتیم

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتظار بارندگی بیشتری از سامانه ناپایداری که بر جو کرمانشاه حاکم است داشتیم، گفت: متاسفانه این سامانه بارشی تضعیف شده است.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه ناپایداری که از روز گذشته (26 آذر) جو استان را تحت تاثیر قرار داده، افزود: انتظار داشتیم این سامانه بارش بیشتری خصوصا برای نواحی غربی استان داشته باشد و حتی هشدار نارنجی هم صادر کردیم، اما بارش‌ها آنطور که توقع می‌رفت نبود و استان کرمانشاه را خوب در بر نگرفت.

وی ادامه داد: بیشترین بارشی که این سامانه در موج اول اول خود برای استان داشته مربوط به پاوه به میزان 16 میلی‌متر، هرسین به میزان 12 میلی‌متر و کنگاور به میزان هشت میلی‌متر بوده و برای سایر نواحی استان بارش چندان زیادی نداشتیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: بارش این سامانه مناطق مرکزی استان از جمله شهر کرمانشاه را هم چندان در بر نگرفت.

زورآوند پیش‌بینی کرد، فعالیت این موج ناپایدار کم و بیش تا اواخر هفته ادامه داشته باشد و خاطرنشان کرد: اگرچه امشب و فردا بارش زیادی نداریم، اما بارش هایی برای روز دوشنبه(29 آذر) پیش‌بینی می‌شود و پس از آن نیز بارش‌های پراکنده ای خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: بارش‌ روزهای آتی نیز شهر کرمانشاه را چندان در برنمی‌گیرد و عمدتا برای سایر نواحی استان خصوصا مناطق شرقی است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها